• Ik zag een mooi plaatje op facebook en toen ik de reacties zag kreeg ik echt de neiging om een facepalm te doen.



    Waar slaat dit op, serieus. Het idee is namelijk naar mijn weten dat het gaat om het feit dat wij in het water zwemmen dat Africa tekort heeft.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    sarcasme en humor is ook een manier om met zo'n problemen om te gaan en het bespreekbaar te maken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind die van 9deep wel leuk.


    night thinking, day dreaming

    Avarosa schreef:
    Some people. Het plaatje is inderdaad wel mooi.

    Square schreef:
    Ik snap waarom je het niet grappig vindt en het is inderdaad jammer dat mensen de boodschap niet serieus nemen, maar ik vind die opmerkingen eigenlijk nog wel meevallen. Het zou erger kunnen, vrees ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Ik snap waarom je het niet grappig vindt en het is inderdaad jammer dat mensen de boodschap niet serieus nemen, maar ik vind die opmerkingen eigenlijk nog wel meevallen. Het zou erger kunnen, vrees ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hebt echt domme mensen op deze wereld :')


    She knew the rules so she knew how to break them.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:42 ]


    26 - 02 - '16

    Grizzly schreef:
    sarcasme en humor is ook een manier om met zo'n problemen om te gaan en het bespreekbaar te maken.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Whut...


    ©1998

    Incantatem schreef:
    Mensen zijn eenmaal dom. Gelukkig snap jij wél de achterliggende en ware gedachte van dit plaatje.


    -