• Op school moet ik vaak schilderijen maken.
    De opdracht waar ik nu aan werk gaat over het thema "Diva's jaren 50 - 70".
    Ik heb gekozen om Brigitte Bardot te maken.



    Eerst moest ik haar dus tekenen met alcoholstift en een fineliner wat dus het onderstaande resultaat gaf.
    Maar nu heb ik iemand uit mijn vriendenkring, een man waarvan ik het niet had verwacht, die het schilderij wilt kopen zodra het af is.
    Hij heeft mijn voorontwerpjes op facebook gevonden en vond ze echt mooi gedaan.
    Terwijl het nog niet eens af is. :W
    Nu wil ik het best verkopen aan hem, hij staat er op dat ik het niet gratis weg geef en aangezien ik toch aan het sparen ben voor iets, wil ik dat doen.
    Nu heb ik alleen geen idee hoeveel ik hem moet vragen zonder dat het te duur wordt.



    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vraag wat hij er voor wilt geven. :W
    Maar dat is wel echt tof, zeg! Heel mooi gedaan, ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    W-au-w. o.o Het is echt ontzettend mooi!
    Ik heb geen idee hoeveel je ervoor zou moeten vragen. Ik vind dat heel moeilijk af te wegen. Wat vind je zelf reeël? Vind je 50,- euro al te veel of juist te weinig? Idk, wat zou je zelf ervoor betalen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vraag eerst aan hem wat hij vindt dat het waard is?
    En anders reken je gewoon uit wat het je 'gekost' heeft aan materiaal om het te maken. Dat zou het minstens waard meten zijn. En hoeveel uren werk heb je erin gestoken? Reken daar iets extra voor aan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou vragen wat hij ervoor zou willen betalen en dan gewoon met hem een mooie prijs onderhandelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beaton schreef:
    Vraag wat hij er voor wilt geven. :W
    Maar dat is wel echt tof, zeg! Heel mooi gedaan, ook.


    26 - 02 - '16

    Beaton schreef:
    Vraag wat hij er voor wilt geven. :W
    Maar dat is wel echt tof, zeg! Heel mooi gedaan, ook.


    16 - 09 - '17

    Ziet er goed uit. :Y) Ik zou persoonlijk zo rond de 10-15€ vragen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 23:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, mooi zeg. Ik zou hoog inzetten als ik jou was. Miljoen?(cat)
    Ik zou gaan onderhandelen en vragen wat hij ervoor wil bieden. En dan ietsje hoger zitten dan wat hij zou willen bieden. Ofzo


    Miep

    Scandal schreef:
    Vraag eerst aan hem wat hij vindt dat het waard is?
    En anders reken je gewoon uit wat het je 'gekost' heeft aan materiaal om het te maken. Dat zou het minstens waard meten zijn. En hoeveel uren werk heb je erin gestoken? Reken daar iets extra voor aan?

    En wauw, dat is echt mooi gedaan! Ik snap wel dat hij het wilt kopen hoor, haha. Maar ja, ik heb zelf een gat in m'n hand, dus ik zou het niet zo snel doen. Maar echt, heel erg mooi gedaan en dat zeg ik niet snel bij mensen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, ik vind het er echt heel gaaf uitzien. Het is echt wel iets waar je geld voor kunt vragen. ^^
    En zoals iedereen boven me al zegt, vraag gewoon eerst aan hem wat hij ervoor zou willen geven. Als je er sowieso niets voor had verwacht, kan het alleen maar positief uitvallen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow O.O
    *Krijgt hier spontaan minderwaardigheidscomplex*
    Iets van 35/70 euro?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waar ik nu net aan denk.. ik heb nu ook zoiets. Ik moet een tatoeage-ontwerp tekenen voor m'n beste vriend en hij wil er voor betalen, maar ik heb al echt een hele lange tijd niet meer met hem gesproken. Kwam best onverwacht. En het geld komt ook nog goed van pas!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Incantatem schreef:
    W-au-w. o.o Het is echt ontzettend mooi!
    Ik heb geen idee hoeveel je ervoor zou moeten vragen. Ik vind dat heel moeilijk af te wegen. Wat vind je zelf reeël? Vind je 50,- euro al te veel of juist te weinig? Idk, wat zou je zelf ervoor betalen?

    Hmm, om eerlijk te zijn heb ik zelf geen flauw idee.
    Voor het aantal uur dat ik er in heb gestoken, vind ik 50 euro best veel.
    Heb er namelijk maar 4 uur in gestoken.
    Maar aan de andere kant, het is nog niet klaar want nu moet ik het nog schilderen dus dan komen er nog wel wat uren bij.
    Maar dan voel ik me weer schuldig omdat ik zo veel vraag aan een kennis.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scandal schreef:
    Vraag eerst aan hem wat hij vindt dat het waard is?
    En anders reken je gewoon uit wat het je 'gekost' heeft aan materiaal om het te maken. Dat zou het minstens waard meten zijn. En hoeveel uren werk heb je erin gestoken? Reken daar iets extra voor aan?



    +je schildert echt prachtig! dat doe ik je niet na:O


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Ik zal hem vragen hoeveel hij ervoor over heeft.


    -