• Weet iemand hier een gratis IQ test waar ik meteen uitslag van krijg of via de email.
    Ik heb al gezocht op internet en dan ben je een uur kwijt aan die toets en dan moet je weer je adres invullen of moet je voor de uitslag bepalen.
    Hebben jullie ervaring met een online IQ test?


    ©1998

    Tja, het is verschilt per test hoe de uitslag is en een echt goede test duur zo wel een paar uur. Ik heb d'r een gedaan met een orthopedagoog in groep 7, ongeveer nu vijf jaar geleden of zo. Ik deed er toen echt een paar uur over, de test was heel lang. Uitslagen van korte online testjes zijn niet heel betrouwbaar, over het algemeen totaal niet. En zelf bij goede testen verschilt de uitslag nog wel 'ns.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik heb er eentje gedaan bij het DOB(Een of ander bureau dat mensen helpt met leerproblemen). Bij mijn en mijn broertje kwam allebei hoogbegaafd uit(Weet niet de precieze score). Maar ik heb echt geen idee waarop je dat op internet moet vinden. Misschien even googlen?


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Incantatem schreef:
    Tja, het is verschilt per test hoe de uitslag is en een echt goede test duur zo wel een paar uur. Ik heb d'r een gedaan met een orthopedagoog in groep 7, ongeveer nu vijf jaar geleden of zo. Ik deed er toen echt een paar uur over, de test was heel lang. Uitslagen van korte online testjes zijn niet heel betrouwbaar, over het algemeen totaal niet. En zelf bij goede testen verschilt de uitslag nog wel 'ns.


    Dat weet ik maar ik, maar ze zullen nooit helemaal niet kloppen, ik wil het gewoon een beetje weten...


    ©1998

    NinjaMuffin schreef:
    ik heb er eentje gedaan bij het DOB(Een of ander bureau dat mensen helpt met leerproblemen). Bij mijn en mijn broertje kwam allebei hoogbegaafd uit(Weet niet de precieze score). Maar ik heb echt geen idee waarop je dat op internet moet vinden. Misschien even googlen?


    Al heel veel gedaan


    ©1998

    Ik heb een officiele gedaan, de WISC III als ik de naam goed heb. Dat moest wel bij een of andere instelling, maar dan weet je ook echt dat de uitkomt betrouwbaar is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is meestal niet betrouwbaar. Bij mij kwam er namelijk een keertje uit dat ik een score van 124 had, maar ik heb laatst een echte test gedaan omdat ik leerproblemen heb, en daaruit kwam dat ik een IQ heb van 109.

    Er is wel jaarlijks een Nationale IQ test op TV, en die is wel vrij betrouwbaar. Ik heb eens een officiele gedaan en een keer die van TV, en de eerste was 126 en de tweede 128, dus veel verschil was er niet (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tja, ik heb op mijn achtste ooit een IQ-test gedaan, maar dat was bij een psychologe om mijn hoogbegaafdheid te bewijzen. Dat heb ik gedaan, ik kwam op 142 uit, wat me dus officieel hoogbegaafd verklaarde. De test werd gesplitst in verschillende dagen, volgens mij duurde het best wel lang. Je kan beter in het echt een IQ-test doen dan op internet, die dingen zijn onbetrouwbaar, best wel duur en meestal enkel voor meerderjarigen. Zo heb ik er ooit één gedaan met allemaal irritante reeksen waarin je door logisch na te denken het volgende plaatje/woord/letter/getal moest invullen. De uitslag lag ergens in de 110, onbetrouwbare shit dus. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klik
    Klik
    Klik
    &
    Klik

    Wat is google toch ook makkelijk in gebruik :W ..


    To infinity and beyond •

    123test..nl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    123test..nl


    Al gehad, maar daar moet ik geld betalen..


    ©1998

    Vivere schreef:
    Klik
    Klik
    Klik
    &
    Klik

    Wat is google toch ook makkelijk in gebruik :W ..


    Ga ik nog proberen,
    Kost geld,
    Kost geld,
    &
    Is alleen maar vormpjes logisch invullen


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ga ik nog proberen,
    Kost geld,
    Kost geld,
    &
    Is alleen maar vormpjes logisch invullen


    Als je gewoon even kijkt, zie je dat er 10 vragen onderstaan, als gratis IQ test. Hoop dat je bij die IQ test beter kijkt/leest.


    To infinity and beyond •

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ga ik nog proberen,
    Kost geld,
    Kost geld,
    &
    Is alleen maar vormpjes logisch invullen

    Wah, dat haat ik dus! (cat) Gewoon een échte IQ-test doen. Je wilt zeker weten of je hoogbegaafd bent?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it