• Hey
    Volgende week ga ik met mijn klasje naar Gent, Antwerpen en Amsterdam. Wij krijgen winkeltijd in Gent en in Antwerpen als het goed is maar ik vroeg mij af of één van jullie een beetje bekent is in Gent of in Antwerpen want, ik heb geen flauw idee wat voor winkels er zitten. Ja ik weet dat er een Forever21 in Antwerpen zit :) Ik heb google ook al afgezocht maar daar stond ook niet echt iets op. Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Als je naar Antwerpen gaat dan heb ik twee woorden: de meir.
    Een lange winkelstraat, daar zul je dus wel wat leuks vinden! :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ryler schreef:
    Als je naar Antwerpen gaat dan heb ik twee woorden: de meir.
    Een lange winkelstraat, daar zul je dus wel wat leuks vinden! :')


    oké dankje (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Achter de kathedraal in Antwerpen zijn ook gezellige winkeltjes (wegwijzers richting Groenplaats volgen, aan het einde van de Meir) en als je verderwandelt naar de Grote Markt, en de Hoogstraat ingaat, heb je ook nog kleine, gezellige en goedkope winkeltjes ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Russo schreef:
    Achter de kathedraal in Antwerpen zijn ook gezellige winkeltjes (wegwijzers richting Groenplaats volgen, aan het einde van de Meir) en als je verderwandelt naar de Grote Markt, en de Hoogstraat ingaat, heb je ook nog kleine, gezellige en goedkope winkeltjes ^^

    goedkope winkeltjes zijn altijd leuk ^^


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Voor Gent heb je de Lange Munt en de Veldstraat.
    Lange Munt:
    -Lush, Kruidvat, Sasha, goedkope tassen en schoenenwinkels, eetplaatsen, nog schoenenwinkels

    Veldstraat:
    -H&M (2 keer zelfs), Bershka, Coolcat, Hunkemuller, Etam, Mexx, Rituals, Zara, Body Shop, Vero Moda, O'Neill, Only, Levi's, Eram, Panos, Hilfigger, ...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oh! tussen de korenmarkt en de lange munt is er een klein pleintje, de Groentenmarkt. Als je de Hoogpoort binnengaat kun je daar een zeer leuke alternatieve winkel vinden, Asher. Vind je stretches, piercings, korsetten, goggles,...
    En als je vanop de Groentenmarkt in de richting van de Korenlei loopt, is er een klein frietkraampje, Frituur Filip. Een man die plat Gents praat, maar het zijn er de beste frieten van heel Gent. En de prijzen zijn studentenvriendelijk :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    En in Antwerpen is de Kammenstraat leuk als je wat alternatiever bent :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga altijd speciaal naar Antwerpen voor de Forever21 en Urban Outfitters, die zitten best dicht bij elkaar in die lange winkelstraat aan de rechterkant.

    Ik ga naar Antwerpen voor Forever21, Pull and Bear, Bershka, Urban Outfitters, Springfield... Die heb je in Leuven (waar ik momenteel woon) niet, maar in Antwerpen vind je ze allemaal op de Meir. In de Kammenstraat is er ook een Think Twice en een WESC-store.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.