• Mischein kotm het wel doordat ik zo hartstikke nederlands praat enzo maar als ik het vlaams hoor dan moet ik gewoon lachen[/voel je niet bdreigt of whatever.] ik kreeg gister namelijk een smsje van Charissa en moest het gewoon gaan ontcijferen,..!^^ ik word nog goed in het vlaams men.
    Maar oke iemand nog meer problemen met die dingen, op msn bijvoorbeeld.?^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    schept m'n taloor nog is vol

    get stinkpatees x'D

    Sorry ik ben in een vlaamse bui xD

    schept m'n taloor nog is vol

    get stinkpatees x'D

    Sorry ik ben in een vlaamse bui xD


    Waa jah een taloor x]

    Oowjah hier nog wat [/is misschien rassistisch maar zeggen zop programma Lilly&Marleen]
    Voilen Turk!

    Ik BEN Vlaams (A)
    Het is gewoon een kwestie van gewent worden :')
    Ik versta meestal ook geen Limburgs.
    En al helemaal geen Nederlands (Uit NL bedoel ik :'))
    Tja, echt, je moet het gewoon worden.
    En als je die persoon vraagt om gewoon netjes te spreken of te typen (wat ik dus anyway altijd doe, in ieder geval!) dan doen Vlamingen dat meestal wel hoor :')..
    We zijn niet zo slecht als sommige mensen denken :')


    ADIA x...

    Like Adia said ^^
    Ik moet wél zeggen dat Nederlanders&Belgen niet altijd supergoed overeenkomen enseu ^^ x]

    Mischein kotm het wel doordat ik zo hartstikke nederlands praat enzo maar als ik het vlaams hoor dan moet ik gewoon lachen[/voel je niet bdreigt of whatever.] ik kreeg gister namelijk een smsje van Charissa en moest het gewoon gaan ontcijferen,..!^^ ik word nog goed in het vlaams men.
    Maar oke iemand nog meer problemen met die dingen, op msn bijvoorbeeld.?^^



    haha was het zo vlaams eigenlijk waren het gwn afkortingen x'D oké het kan wel vlaams geweest zijn maar daar let ik gwn ni op. sorry lieford.<33


    *He's the one.

    (...)

    Het is freiNen x]
    Want freizen zijn aardbeien x]
    Aber hier nog wat;

    Sjoemelap=Zeemvel,...
    Televies= TV
    Sjeire=Streken, denken dat je 'het' bent.
    Ne vlo= Een fiets

    Hajaa,Freinen:D

    wij zegge Geirewijf= strekenkind xD
    Taloor = Bord
    Makak = Turk / Marokaan


    everybody needs a song.

    ik ben Vlaaams:D
    & ik let hier echt wel Superveel op mijn taal,dus hier kunne jullie mij wel verstaan he? ^^
    maar op msn praat ik Vlaams,Antwerps,en dan verstaat niemand mij vanuit NL xD
    Maa,ik kijk ook soms raar als ik nederlandse woorde hoor,dan ken ik die totaal nie ofzoo :P
    xx

    Ik bén Nederlander,Ik heb op de Belgische grens gewoont en ik kan het allebei verstaan behalve Heel Hoog hollands!:Y)
    en ik kan het allerbeste; KAUTERS!!:Y) [da kennen jullie niet denk ik!:Y):P(puh)]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^^ Ik denk dat de meeste Nederlanders mij ook niet verstaan, en ik woon gewoon in NL, In het Westland, en dat dialect is echt grappig. Vooral als je in een andere provincie op vakantie gaat, niemand verstaat je x'D

    Voil=Vuil
    Stoep= Dat ding waar je op wandelt naast de rijbaan [/Kan niet op de naam komen]
    Poumbak=Wasbakje,
    Handzakske=Washandje, waslapje

    ent bakske x'D

    = de afstandsbediening x]

    annelies;
    een stoep is een trotoir ofzoiets x'D

    Voil=Vuil
    Stoep= Dat ding waar je op wandelt naast de rijbaan [/Kan niet op de naam komen]
    Poumbak=Wasbakje,
    Handzakske=Washandje, waslapje


    de Stoep is den 'Trotoir' ^^
    & Wasbakje = ne 'Lavabo'


    everybody needs a song.

    Soms is het inderdaad moeilijk om te snappen, maar dat zal anders om ook zo zijn. :'D


    blame the bully.

    ravotten=spelen


    The soul needs autumn.

    ravotten=spelen

    FikFakke = ook Spelen ^^


    everybody needs a song.