• Mischein kotm het wel doordat ik zo hartstikke nederlands praat enzo maar als ik het vlaams hoor dan moet ik gewoon lachen[/voel je niet bdreigt of whatever.] ik kreeg gister namelijk een smsje van Charissa en moest het gewoon gaan ontcijferen,..!^^ ik word nog goed in het vlaams men.
    Maar oke iemand nog meer problemen met die dingen, op msn bijvoorbeeld.?^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    bij ons is dat soms omgekeerd hr >.<
    de vlaamsen verstaan de nederlanders moeilijk >.<
    maar bij mij ga da tog gemakkelijk. ;)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik bn vlaams & heb hetzelfde by de nederlanders (puh)
    x

    bij ons is dat soms omgekeerd hr >.<
    de vlaamsen verstaan de nederlanders moeilijk >.<
    maar bij mij ga da tog gemakkelijk. ;)

    tja, ik denk dat dat altijd wel zo een beetje zal zijn x'D
    Wij ondertitelen zelfs Nederlandse programma's x'D
    En West-Vlamingen ondertitelen we ook vaak x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jaa^^
    da komt omda Nederlands zoo echt SUPERSUPER 'sjiek' Vlaams is,niemand praat da,dus dan verstaan wij belge da nie xD


    everybody needs a song.

    Tjaah, wij Belgenverstaan soms echt géén Nederlands [/Wat ze in Nederland praten x)] Maar wij praten meer zo achjah, zo minder 'sjiek' zoals Boyiloveyou al zei x]

    Tjaah, wij Belgenverstaan soms echt géén Nederlands [/Wat ze in Nederland praten x)] Maar wij praten meer zo achjah, zo minder 'sjiek' zoals Boyiloveyou al zei x]

    Jaa xD
    welle klappe zoewe ewa voil Nederlands ^^


    everybody needs a song.

    Joaah aleej ge et et deur mjaah welle kunne den oek wl perfect ABN klappe hea x]

    Joaah aleej ge et et deur mjaah welle kunne den oek wl perfect ABN klappe hea x]

    Juuaah,aswe n bikke moeite doeen xD


    everybody needs a song.

    k' versta heel goed west vlaams omda'k een west vlaamse ben , maar antwerps en limburgs versta ik dan weer nie

    als een west vlaming praat op tv zetten ze er ondertiteling bij , maar bij andere dialecten niet.
    west vlaanderen word minder gezien .
    maar waarom? waarom zijn de andere meer dan ons??


    i'm eating gummybears

    k' versta heel goed west vlaams omda'k een west vlaamse ben , maar antwerps en limburgs versta ik dan weer nie

    als een west vlaming praat op tv zetten ze er ondertiteling bij , maar bij andere dialecten niet.
    west vlaanderen word minder gezien .
    maar waarom? waarom zijn de andere meer dan ons??

    daz nie waar :)
    Antwerps word ook ondertitelt ze...
    maar da lijkt al meer op 'gewoon vlaams' denk ik,en da verstaan meer mensen...
    Mss daarom?
    xx


    everybody needs a song.

    België moet gewoon bij NL komen. B]
    One big family

    Zelfs ben ik ook vlaams maar ik kan jullie (in nederland) wel goed verstaan enzo maar de mensen hier in west-Vlaanderen en oost-vlaanderen kan ik zelf ook moeilijk verstaan.xD Kweet het een schande maar toch.. Hier in limburg (en dan nog maasmechelen) praten we ook wel best raar maar dat is nog verstaanbaar..xD

    En wie me niet verstaat ja sorry hoor..


    Come to the dark side...We have cookies..