• Ik heb geen idee waar dit topic moet, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Ik heb vandaag nieuwe daglenzen uitgeprobeerd, maar ik krijg de linker er met geen mogelijkheid meer uit (ik typ dit dan ook met een knipogend rechteroog zodat ik kan lezen xd)
    Natuurlijk hebben ze wel laten zien hoe je de lens er zo uit hoort te pakken en ik heb ook eerder maandlenzen gehad, maar 't is nu net of 'ie helemaal vast zit aan m'n oog. Ik had eerder ook wel eens dat ik 'm had en dan ploept ie weer terug, maar deze keer krijg ik 'm gewoon ook niet te pakken en ik wil niet teveel met m'n vingers in m'n oog zitten.
    Heeft iemand die lenzen gebruikt een gouden tip om 'm er weer uit te krijgen? M'n zus heeft al aangeboden 't voor me te doen, maar brr, ik zit toch liever alleen zelf aan m'n oog


    “Love is a contradiction.”

    Father schreef:
    Gelukkig maar dat hij er toch nog inzat :Y)

    Gelukkig wel! Ik zat wel even van ".. ho wacht, kan 'ie er al uit zijn dan? 0.0" maar ik heb dus gelukkig dan niks kunnen beschadigen (hoop ik toch)


    “Love is a contradiction.”

    Redcoat schreef:
    (...)
    Gelukkig wel! Ik zat wel even van ".. ho wacht, kan 'ie er al uit zijn dan? 0.0" maar ik heb dus gelukkig dan niks kunnen beschadigen (hoop ik toch)

    Ik betwijfel het :Y) Je kunt altijd vragen of ze het even willen nakijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slotje -> Op aanvraag van topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.