• Ja, ik ben er dus net achtergekomen dat seizoen 7 van de True blood show de laatste zal zijn. (no_chears)
    Om eerlijk te zijn vind ik het niet echt bepaald leuk om het te horen aangezien ik echt een enorme fan ben van de serie.
    De acteurs waren, naar mijn mening dan, erg goed, ze leefden zich goed in in hun rollen en lieten me echt meeslepen.
    Seizoen 7 wordt in de zomer van 2014 vrijgegeven en ik ben eigenlijk echt benieuwd hoe het af zal lopen aangezien het in seizoen 6 al erg spannend werd.
    Wat zijn jullie meningen hierover?
    Vinden jullie dat er nog een 8ste seizoen moet komen of vinden jullie het niet zo erg dat de serie zal stoppen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kijk het niet, maar ik leef alvast met je mee. Het is nooit leuk om te horen dat een serie die je graag kijkt ten einde loopt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het word tijd dat The Vampire Diaries zijn laatste seizoen krijgt, lol. Bij die serie begin ik echt m'n plezier te verliezen aangezien het gewoon steeds meer een onrealistische en rare kant op gaat.

    Ik vrees alvast voor als Game of Thrones ten einde loopt. Ik verwacht het voorlopig niet, maar alsnog... Ik wil dat écht niet, die serie is echt zo abnormaal goed. Maar ik begrijp dus dat je baalt. Je lievelingsserie die eindigt is echt een kwelling.

    En ik moet nog beginnen aan True Blood. Dus als seizoen 7 afgelopen is, en ik begin er dan aan, kan ik wel in één keer doorkijken.


    Chaos is a ladder.

    Nee,op een gegeven moment moet er een einde aan komen. Ik ben eigenlijk heel benieuw hoe het nu gaat aflopen.
    Dat had ik bij The Vampire Diaries.. ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat ze een einde er aan zouden breien bij season 4.
    Maar ik ben bang dat het toch nog even door gaat en dat ik zo dom ben om het te gaan kijken.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 22:11 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ergens ben ik wel blij dat ze op het hoogtepunt stoppen, maar True Blood is zoooooo leuk. :c Ik zal het echt gaan missen, het was zo'n lekker rauwe serie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Veel mensen heb ik over True Blood gehoord, zelf moet ik er nog aan beginnen. Dus het is wel beter dat ik het in een keer door kan kijken, alleen ik weet zeker dat als ik het eenmaal kijk het eveneens zeg. Jammer dat het is afgelopen, gelukkig dat het niet verpest raakt. Sommigen gaan zo lang door, wordt alles uitgemolken. Nee, bedankt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Veel mensen heb ik over True Blood gehoord, zelf moet ik er nog aan beginnen. Dus het is wel beter dat ik het in een keer door kan kijken, alleen ik weet zeker dat als ik het eenmaal kijk het eveneens zeg. Jammer dat het is afgelopen, gelukkig dat het niet verpest raakt. Sommigen gaan zo lang door, wordt alles uitgemolken. Nee, bedankt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben na het eerste seizoen gestopt en overgeschakeld naar Vampire Diaries.


    To infinity and beyond •

    No. SOOOOKEH!
    Ik ben benieuwd naar seizoen zes, heb de dvd box op mijn verlanglijstje voor kerst en nieuwjaar gezet :Y)

    Heb onlangs de eerste vijf seizoenen op een aantal weken tijd uitgekeken :3 (lees, seizoen vier en vijf op 2 dagen :X)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh thank God dan is die obsessie van mijn beste vriendin erover ook eindelijk klaar..

    Ik vind het echt een verschrikkelijke serie, sorry. Vervelend voor jou, though!


    ars moriendi