• Slotje.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:57 ]

    Als hij echt van je houd, zal hij wachten. En dan hoort hij niet gekwetst te zijn..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk niet dat je hem kwetst als je uitlegt waarom. Maar na 1 jaar er nog niet klaar voor zijn, en je bent 16? Ik trek geen conclusies, niet iedereen is er snel klaar voor, maar weet je wel zeker dan dat dit de juiste persoon is?


    Your make-up is terrible

    Stargate schreef:
    Als hij echt van je houd, zal hij wachten. En dan hoort hij niet gekwetst te zijn..

    TeddyMurder schreef:
    Ik denk niet dat je hem kwetst als je uitlegt waarom. Maar na 1 jaar er nog niet klaar voor zijn, en je bent 16? Ik trek geen conclusies, niet iedereen is er snel klaar voor, maar weet je wel zeker dan dat dit de juiste persoon is?

    Ik zou het hem uitleggen..
    & Ja ik weet zeker dat hij de juiste persoon is. Ik ken hem al langer dan 1 jaar,

    mijn vriend is 19 en ik ben 15, en wij hebben het ook al gedaan, maar als ik jou was, zou ik wachten tot je er klaar voor bent!

    Als jij nog niet wil, moet je hem dat gewoon zeggen. Ik snap dat je wil wachten tot je er écht klaar voor bent.


    Happiness hit her like a train on a track

    Als je echt niet wilt moet je hem dat vertellen.
    Als hij jou doodgraag ziet verstaat hij dat, en wacht hij tot jij er klaar voor bent!! ^^


    Your Butt is Mine!

    Je moet het alleen doen als je er klaar voor bent. En als je dat niet bent, dan weet ik zeker dat hij daar begrip voor toont. Jullie zijn immers al een jaar samen. :]


    we were young but we were blind.

    Stargate schreef:
    Als hij echt van je houd, zal hij wachten. En dan hoort hij niet gekwetst te zijn..


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Als hij echt van jou houdt, heeft hij er echt respect voor dat jij nog eventjes wilt wachten. Maak ook duidelijk dat jij heel veel van hem houdt en dat je hem niet kwijt wilt, amar zeg ook dat je er nog niet aan toe bent.

    Hij heeft daar vast wel respect voor, als hij echt van jou houdt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volg je hart. Hij hoort er juist respect voor te hebben dat je nog wilt wachten.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    TeddyMurder schreef:
    Ik denk niet dat je hem kwetst als je uitlegt waarom. Maar na 1 jaar er nog niet klaar voor zijn, en je bent 16? Ik trek geen conclusies, niet iedereen is er snel klaar voor, maar weet je wel zeker dan dat dit de juiste persoon is?

    Dat moet je niet zeggen. Iedereen is eraan toe als 'ie eraan toe is. Het is niet zo dat je al 1 jaar of meer met iemand hebt dat je er dan al gelijk klaar voor moet zijn. 16 is nog best wel jong, vind ik.
    Jij moet doen wat je zélf wilt. Ben je er nog niet klaar voor? Prima, zeg het hem. Als hij echt van je houdt, dan respecteerd hij dat.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je moet het doen als je er klaar voor bent. Op Sex/liefde staat geen leeftijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stargate schreef:
    Als hij echt van je houd, zal hij wachten. En dan hoort hij niet gekwetst te zijn..

    Sluit ik me bij aan.

    hetis'hij wil'.-t ..:x


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als hij echt van je houd en om je geeft zal hij wel wachten tot jij er klaar voor bent, zo niet dan weet je het al wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson