• Hollaa!

    Hierbij neem ik deze schrijfwedstrijd over van Quinn (Whisperings).
    Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Jury:
    Unpredictable - Loeka - 20 juli tot 15 augustus

    Deelnemers: [Dicht]
    Asmodom - Anna - 14 tot 19 juli
    xBooBear
    Nightwarbler - Anne
    Rhyme - Danique - 12 juli tot 26 juli



    Regels:
    •Alsjeblieft interpunctie gebruiken, zoals . , ? ! '
    •De verhalen worden in het Nederlands geschreven én gesproken.
    •Bij een onenigheid, over bijvoorbeeld de beoordeling, heeft de jury het laatste woord, natuurlijk mag je je mening geven.
    •Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    •Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    •Naamsveranderingen melden!!
    •De huisregels van Quizlet.
    •PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren en om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt een link via een PB naar mij (xemx). Dan zal ik beoordelen en punten geven.


    Voorgaande Opdrachten
    • Opdracht 1 •
    In de eerste opdracht is het te bedoeling dat je iets wat jou ooit is overkomen, uitwerkt in een verhaal. Emotie speelt de hoofdrol in deze opdracht. Het mag een uitbundig blij verhaal zijn, of juist met een heftig onderwerp, tenzij je daar liever niet over schrijft.
    Enkele voorbeelden zijn; de dag dat je een vriend maakte, of er juist een verloor. Misschien ben je wel iets anders kwijtgeraakt, of kon je — je geluk niet op toen je een 9 haalde voor wiskunde.
    Doe je best, maak er iets moois van!

    Het is natuurlijk hartstikke leuk als je er een cover bij maakt, of een soundtrack uitkiest. Als je geen tijd hebt, hoeft het natuurlijk niet, het telt dan ook niet mee in je puntentotaal.

    Minimaal: 1000 woorden!
    Maximaal: 2000 woorden!

    Deadline: 23:59 -> 7 juni
    Deadline uitstel aanvraag: 23:59 -> 6 juni
    Deadline uitstel: 23:59 -> 10 juni


    Veel succes!

    Illwill - Femke -
    Rider - Anna - Ingeleverd
    xBooBear - Ingeleverd
    Nightwarbler - Anne - Ingeleverd
    Rhyme - Danique - Ingeleverd
    Syeira - Ezra - Ingeleverd
    Lizor - Lisa - Ingeleverd


    • Opdracht 2 •
    Deze opdracht is heel erg vrij, het genre is fantasy.
    Verzin een aparte wereld, iets wat helemaal van jezelf is, en laat je fantasie los in dit verhaal.
    Je zit dus niet echt aan iets vast, als het maar fantasievol is.

    Het is natuurlijk hartstikke leuk als je er een cover bij maakt, of een soundtrack uitkiest. Als je geen tijd hebt, hoeft het natuurlijk niet, het telt dan ook niet mee in je puntentotaal.

    Minimaal: 1000 woorden.
    Maximaal: -

    Deadline: 23:59 -> 30 juni
    Deadline uitstel aanvraag: 23:59 -> 29 juni
    Deadline uitstel: 23:59 -> 4 juli

    Veel plezier en succes!

    Illwill - Femke - Ingeleverd
    Rider - Anna - Ingeleverd
    xBooBear - Ingeleverd
    Nightwarbler - Anne - Uitstel[TE LAAT]
    Rhyme - Danique - Ingeleverd



    • Derde Opdracht •

    Deze opdracht is anders dan de vorige, omdat hier iedereen iets heel anders krijgt.
    Je kiest een cijfer, waaraan ik een genre gekoppeld heb. Je kan maar één keer wisselen, dus als je wisselt kan je niet meer terug.


    Asmodom - Anna - 5 - Uitstel
    xBooBear - 6 - Ingeleverd
    Nightwarbler - Anne - 4 - Uitstel
    Rhyme - Danique - 2 - Te laat - Gewisseld



    1 =
    2 = Onbekende Personen/romantiek
    3 =
    4 = Misdaad/detective
    5 = Fanfiction/drama
    6 = Historisch



    Punten waar ik op let:
    - De opdracht, houd je je aan je eigen genre? [25]
    - Originaliteit. [25]
    - Spelling, grammatica, woordkeuze en zinsbouw. [25]
    - Spanning en interesse. [25]

    Het is natuurlijk hartstikke leuk als je er een cover bij maakt, of een soundtrack uitkiest. Als je geen tijd hebt, hoeft het natuurlijk niet, het telt dan ook niet mee in je puntentotaal.

    Minimaal: 1000 woorden.
    Maximaal: -

    Deadline: 23:59 -> 29 juli
    Deadline uitstel aanvraag: 23:59 -> 28 juli
    Deadline uitstel: 23:59 -> 7 augustus

    Veel plezier en succes!







    Morgen ga ik op vakantie en aangezien ik ongeveer 15 uur opgesloten zit in een vliegtuig, heb ik besloten alles dan na te kijken. Wanneer de beoordelingen dan komen weet ik niet, dat ligt eraan of ik daar wifi heb.
    De deadline van het uitstel heb ik ook later gedaan, omdat het vakantie is.
    Iedereen nog een fijne vakantie toegewenst!
    x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 11:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 17:55 ]

    Dit is mijn topic! O.O


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit topic is van mij! :Y)


    For those I love, I will sacrifice

    Olá

    Mon topics.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 18:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik stuur vanavond mijn erhaal naar je.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    Hier doe ik nu blijkbaar aan mee? Hihi..
    Ik heb het een beetje gemist, aangezien ik weg ben geweest.
    Moet mijn eerste inzending weer opnieuw naar jou toegestuurd worden?

    Maar leuk dat je het overneemt ^^
    Oh en aangezien ik eruit ben een beetje..
    Is er al een nieuwe opdracht of zoiets?


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Hier doe ik nu blijkbaar aan mee? Hihi..
    Ik heb het een beetje gemist, aangezien ik weg ben geweest.
    Moet mijn eerste inzending weer opnieuw naar jou toegestuurd worden?

    Maar leuk dat je het overneemt ^^
    Oh en aangezien ik eruit ben een beetje..
    Is er al een nieuwe opdracht of zoiets?


    Nee er is nog geen nieuwe opdracht. Die zou een tijdje geleden komen, maar omdat Whisperings wat privé problemen had, heeft zij niet de tijd gehad die te posten. Nu heeft Floreale de wedstrijd overgenomen en ik heb geen idee wanneer de nieuwe opdracht komt.

    Oh en ja je moet je eerste inzending naar Floreale toesturen (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:37 ]

    Eichen schreef:
    (...)

    Nee er is nog geen nieuwe opdracht. Die zou een tijdje geleden komen, maar omdat Whisperings wat privé problemen had, heeft zij niet de tijd gehad die te posten. Nu heeft Floreale de wedstrijd overgenomen en ik heb geen idee wanneer de nieuwe opdracht komt.

    Oh en ja je moet je eerste inzending naar Floreale toesturen (:


    Ah bedankt!
    Dan snap ik het weer ^^
    En dat komt mooi uit, want ik ben nogal druk, dus dan merk ik vanzelf wel wanneer de tweede opdracht komt


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben nog even op antwoord aan het wachten, maar waarschijnlijk komt opdracht 2 morgen online.

    Zoals eerder vermeld in het topic van de vorige leider van de wedstrijd; Ik ben vanaf 5 juli tot volgens mij 19 juli op vakantie. Dit is hopelijk geen probleem. Het ligt er aan of ik daar anders wifi heb, en hoe lang de iPad vrij is. Want laptop gaat niet mee. En 1000 woorden lukt totaal niet op een mobiel. En op iPad betwijfel ik ook, maar goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ben even confused
    1 Ik was eigenlijk uit de wedstrijd door tijdgebrek (examens namelijk) Btw: ik ben Kida -->Illwill (met de eerste I als hoofdletter i)
    2 Is het nu mogelijk opnieuw in te schrijven dan? Want zo lijkt het een beetje door de beginpost :$
    Moest het mogelijk zijn, zou ik wel graag willen! Want ik zal vanaf morgen weer wel genoeg tijd hebben! (morgen laatste examen!) Ik leer graag uit dit soort wedstrijden!
    Maar dan heb ik natuurlijk de eerste opdracht niet ;/
    Dus waarschijnlijk is het niet mogelijk om opnieuw in te schrijven eh? Sorry, ben even in de war ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jovantos schreef:
    Zoals eerder vermeld in het topic van de vorige leider van de wedstrijd; Ik ben vanaf 5 juli tot volgens mij 19 juli op vakantie. Dit is hopelijk geen probleem. Het ligt er aan of ik daar anders wifi heb, en hoe lang de iPad vrij is. Want laptop gaat niet mee. En 1000 woorden lukt totaal niet op een mobiel. En op iPad betwijfel ik ook, maar goed.


    Je loopt dan één opdracht achter, we zouden ook kunnen doen dat je die opdracht dan gewoon tegelijk doet met de opdracht die erna komt. Dan is het misschien wel even druk, maar dan loop je die opdracht niet meer achter. En anders kan je het verhaal eerst op papier schrijven en later overtypen of zo.

    Illwill schreef:
    Ben even confused
    1 Ik was eigenlijk uit de wedstrijd door tijdgebrek (examens namelijk) Btw: ik ben Kida -->Illwill (met de eerste I als hoofdletter i)
    2 Is het nu mogelijk opnieuw in te schrijven dan? Want zo lijkt het een beetje door de beginpost :$
    Moest het mogelijk zijn, zou ik wel graag willen! Want ik zal vanaf morgen weer wel genoeg tijd hebben! (morgen laatste examen!) Ik leer graag uit dit soort wedstrijden!
    Maar dan heb ik natuurlijk de eerste opdracht niet ;/
    Dus waarschijnlijk is het niet mogelijk om opnieuw in te schrijven eh? Sorry, ben even in de war ;p


    Nee sorry, er zijn 10 mensen en dat is het maximum.
    Wat bedoel je precies met dat het lijkt dat je je opnieuw in kan schrijven? Dan kan ik daar misschien iets aan veranderen

    Ik ga trouwens deze zomer een maand naar Indonesië, daar heb ik waarschijnlijk wel een paar keer in de week internet, maar ik ga even aan een vriendin vragen of ze dan mee kan helpen.

    Floreale schreef:
    (...)

    Nee sorry, er zijn 10 mensen en dat is het maximum.
    Wat bedoel je precies met dat het lijkt dat je je opnieuw in kan schrijven? Dan kan ik daar misschien iets aan veranderen

    Oh, gewoon, door de eerste zinnen
    Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Leek het even zo. Maar dat is vast gewoon omdat mijn hersenen uitgekookt zijn door het leren ;p
    Maar... Ik heb nog 1 opmerking. Ik ben een van die 10 mensen. Ik ben Kida (alleen is mijn naam nu veranderd), Femke dus.
    Maar ik had me uitgeschreven door gebrek aan tijd tijdens de examens... (alleen was dat blijkbaar niet aangepast). In ieder geval: de examens zijn morgen voorbij. Dus tijd heb ik eigenlijk wel weer en zin sowieso! (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 21:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”