• Uhmm tja....
    Ik heb op dit moment in een lange afstandsrelatie. Mijn vriend zal in mei 2014 terugkomen en ik zit met een heleboel gevoelens die eruit moeten, dus ik dacht(aangezien ik het toch altijd opschrijf) waarom maak ik er geen verhaal over?
    Nu is mijn vraag dus of mensen zoiets zouden willen lezen?
    Hoe denken jullie erover? En hebben jullie misschien tips??

    Ik zou het zelf niet lezen. Ik hou niet van zulke verhalen. Dit is Ironisch, aangezien ik mijn verloofde op het internet heb ontmoet en we een lange-afstands-relatie van 4 jaar hadden voordat ik naar Engeland verhuisde om haar te ontmoeten. With no back-up plan. Which was stupid, but it worked out fine.

    but yeah, als het jou helpt, do it. Ik weet dat ik zelf ook vaak over Amy schreef.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou het niet lezen, maar waarom zou jij het dan niet moeten schrijven? Just write it.


    Take me to wonderland

    Voor mij persoonlijk ligt het heel erg aan je schrijfstijl en hoe je het gaat uitwerken.
    Maar je kunt het altijd proberen, ik denk dat je sowieso wel wat lezers zult krijgen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Twist schreef:
    Ik zou het niet lezen, maar waarom zou jij het dan niet moeten schrijven? Just write it.


    Je schrijft nog altijd voor jezelf!


    Queer zijn is gewoon alles

    Het lijkt me wel interessant om te lezen. Ik heb zelf ook een lange afstandsrelatie. (:

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=125188&message=265

    Ik heb het aangemaakt en het eerste hoofdstuk staat online
    Ik hoop dat ik andere mensen kan helpen met mijn verhaal en hopelijk helpt het mezelf ook om alles op een rijtje te krijgen

    Waarom zou je er geen verhaal van maken? Je schrijft toch voor jezelf? Ik snap dat je wilt dat het gelezen wordt, maar je moet het doen omdat het iets bij jou doet.


    We need a bigger boat.

    Scavo:
    Dat klopt, ik heb het allemaal ook al voor mezelf opgeschreven, maar het is nogal iets wat veel met me doet en ik wilde gewoon weten voordat ik het op Q zou zetten of er uberhaupt belangstelling voor is, anders zou ik het gewoon voor mezelf houden.
    Ik heb stukjes aan een vriendin laten horen en uit haar reacties kan ik heel veel steun halen, dus misschien kan dat ook wel op Q, dat is een beetje mijn gedachtegang(ik hoop dat je het begrijpt)

    Demonio schreef:
    Scavo:
    Dat klopt, ik heb het allemaal ook al voor mezelf opgeschreven, maar het is nogal iets wat veel met me doet en ik wilde gewoon weten voordat ik het op Q zou zetten of er uberhaupt belangstelling voor is, anders zou ik het gewoon voor mezelf houden.
    Ik heb stukjes aan een vriendin laten horen en uit haar reacties kan ik heel veel steun halen, dus misschien kan dat ook wel op Q, dat is een beetje mijn gedachtegang(ik hoop dat je het begrijpt)


    Ik snap je wel, maar er zijn hier vast wel mensen die het willen lezen en steunen doen we je sowieso wel; we zijn geen vreselijke mensen. Ik hoop alleen niet dat je t zou doen omdat hier 'zoveel mensen zijn met interesse'. Schrijven doe je namelijk voor jezelf en de mensen die het raakt en die er interesse in hebben, zullen het vast wel lezen (:


    We need a bigger boat.

    Ik zou het wel lezen, vooral omdat ik ook een paar keer heb overwogen om het ook te doen. Maar voor mij was het toch net iets te persoonlijk omdat te kunnen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Parachutes schreef:
    Voor mij persoonlijk ligt het heel erg aan je schrijfstijl en hoe je het gaat uitwerken.
    Maar je kunt het altijd proberen, ik denk dat je sowieso wel wat lezers zult krijgen. (:


    Dit, maar ik zou het denk ik wel lezen aangezien ik het onderwerp nou eenmaal interessant vind.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 12:58 ]


    You are beautiful, you are love.

    Parachutes schreef:
    Voor mij persoonlijk ligt het heel erg aan je schrijfstijl en hoe je het gaat uitwerken.
    Maar je kunt het altijd proberen, ik denk dat je sowieso wel wat lezers zult krijgen. (:

    Ikzelf zou het persoonlijk niet lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het wél lezen!
    Zelf schrijf ik ook een verhaal, om iets te kunnen verwerken & mijn gevoelens allemaal neer te pennen.
    En het helpt echt, dus doe maar verder zou ik zeggen! :D


    Julie Jellyfish

    Twist schreef:
    Ik zou het niet lezen, maar waarom zou jij het dan niet moeten schrijven? Just write it.


    Bad decisions make good stories.

    JulieH schreef:
    Ik zou het wél lezen!
    Zelf schrijf ik ook een verhaal, om iets te kunnen verwerken & mijn gevoelens allemaal neer te pennen.
    En het helpt echt, dus doe maar verder zou ik zeggen! :D

    Ja dat is precies waarom ik het wil schrijven! Om het te verwerken