• Okay, ik ga mijn best doen om mijn probleem zo goed mogenlijk uit te leggen. Ik heb een paar abbonementen op stories. En voor deze stories krijg ik altijd netjes een berichtje als er een nieuw hoofdstuk is. Dat staat ook zo in mijn instellingen.





    Maar zoals jullie aan de fotos kunnen zien krijg ik geen meldingen voor het verhaal 'Hidden in plain sight • Percy Weasley/Oliver Wood'. Ik heb dit probleem met geen enkel ander verhaal en het is zeer vervelend. Heeft iemand anders dit probleem en hoe kan het opgelost worden?

    Edit: Fotos zijn nu klikbaar.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 16:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb ook dat probleem.


    26 - 02 - '16

    Kreeg je die meldingen twee weken geleden nog wel? Want het laatste hoofdstuk van HiPS is van twee weken geleden. >< Inge heeft waarschijnlijk gewoon een aanpassing ergens gemaakt waardoor de tijd van de laatste update veranderd is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Kreeg je die meldingen twee weken geleden nog wel? Want het laatste hoofdstuk van HiPS is van twee weken geleden. >< Inge heeft waarschijnlijk gewoon een aanpassing ergens gemaakt waardoor de tijd van de laatste update veranderd is.


    Nope, ik krijg ze al maanden niet meer, en het is heel raar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een story komt ook boven in die lijst te staan als een hoofdstuk of de beschrijving is bewerkt. ^^ Er is bij HiPS namelijk al zo'n twee weken geen nieuw hoofdstuk verschenen, dus tenzij je toen al geen meldingen meer kreeg, werkt het waarschijnlijk wel gewoon. Ik heb gewoon niets geactiveerd. :x

    Edit: Ik zie net je bericht hierboven. Dan is het inderdaad erg raar.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 16:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan