• ...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 0:19 ]

    Twist schreef:
    (...)
    Oh, leuk dat je even met iedereen gaat delen dat er wat mis is met haar. Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar ik zou al behoorlijk pissed zijn als iemand op een forum gaat plaatsen dat er wat mis met me is. :')

    Ik wil niet bot overkomen, maar het is inderdaad niet bepaald leuk voor haar dat iedereen nu weet dat er iets met haar aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:18 ]


    -

    Twist schreef:
    (...)
    Oh, leuk dat je even met iedereen gaat delen dat er wat mis is met haar. Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar ik zou al behoorlijk pissed zijn als iemand op een forum gaat plaatsen dat er wat mis met me is. :')


    Begrijp ik.. maar wat moest ik anders doen? ik wil weten waar ze is en wat ze uit spookt. Ik heb verder niets van haar zoals fb, twitter, whatsapp etc. Dus moest het wel ff melden hier. Ik heb ook niet verteld wat er aan de hand is, ik wou jullie alleen verduidelijken wrm ik dit topic aanmaakte. Want sommige iemand zeiden We zijn hier niet van opsporing verzocht x'D

    Btw Brooke kennen jullie haar? ze is ook een Bieber fan... Ze is bekend op Quizlet...

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Begrijp ik.. maar wat moest ik anders doen? ik wil weten waar ze is en wat ze uit spookt. Ik heb verder niets van haar zoals fb, twitter, whatsapp etc. Dus moest het wel ff melden hier. Ik heb ook niet verteld wat er aan de hand is, ik wou jullie alleen verduidelijken wrm ik dit topic aanmaakte. Want sommige iemand zeiden We zijn hier niet van opsporing verzocht x'D

    Btw Brooke kennen jullie haar? ze is ook een Bieber fan... Ze is bekend op Quizlet...

    Ja, ik denk dat velen haar inderdaad kennen.


    -

    Oh....my....god dit lijkt echt op opsporing verzocht.. -.-

    Als je dit leest Brooke, wil ik je vertelen dat het me spijt.. ik zal aan je denken schat <3

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Begrijp ik.. maar wat moest ik anders doen? ik wil weten waar ze is en wat ze uit spookt. Ik heb verder niets van haar zoals fb, twitter, whatsapp etc. Dus moest het wel ff melden hier. Ik heb ook niet verteld wat er aan de hand is, ik wou jullie alleen verduidelijken wrm ik dit topic aanmaakte. Want sommige iemand zeiden We zijn hier niet van opsporing verzocht x'D

    Btw Brooke kennen jullie haar? ze is ook een Bieber fan... Ze is bekend op Quizlet...
    Ik denk dat iedereen hier nu wel een idee heeft over wat er aan de hand is, en ja, ik denk dat wel meerderen weten wie Brooke is


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Begrijp ik.. maar wat moest ik anders doen? ik wil weten waar ze is en wat ze uit spookt. Ik heb verder niets van haar zoals fb, twitter, whatsapp etc. Dus moest het wel ff melden hier. Ik heb ook niet verteld wat er aan de hand is, ik wou jullie alleen verduidelijken wrm ik dit topic aanmaakte. Want sommige iemand zeiden We zijn hier niet van opsporing verzocht x'D

    Btw Brooke kennen jullie haar? ze is ook een Bieber fan... Ze is bekend op Quizlet...


    Het is heel vervelend dat ze geen contact met je zoekt, maar wij kunnen er niet veel aan doen en door dit topic vol te spammen bereik je echt helemaal niets. Ik vind het gewoon een beetje onzinnig dat je hier een topic over gaat maken, want er is kennelijk iets met haar aan de hand wat wij niet mogen weten, dan hou je je mond erover. Dan ga je niet hier de aandacht lopen zoeken, want dan krijg je zulke reacties.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ze haar account inactief heeft gezet, denk ik niet echt dat zij hier gezellig rond gaat kijken op Quizlet. Kun je niet zelf contact met haar opnemen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft

    Als ze al die tijd niet heeft geantwoord vind ik het nogal onzinnig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft


    Okay, have fun with a sleepless night.
    Ze wilt duidelijk neit gevonden worden en je kent haar nauwelijks, so lijkt het.
    Just leave her alone, really...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft
    Ik denk dat je dan wel weken kunt wakker blijven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft


    Wauw, dan kun je lang wachten. Wel oppassen dat je niet vanzelf in slaap valt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind dit inderdaad verdacht veel op een opsporingsbericht lijken. :8
    Volgens mij heb je al meer dan genoeg gezegd. Ik zou het ook niet prettig vinden als plotseling heel Quizlet weet dat er iets met mij aan de hand is. Ik denk wel dat iedereen die een beetje actief op het forum zit Brooke/Roar kent, en het dus ook is opgevallen dat haar account op inactief is. Why? I don't know, maar het is echt onzin om daarvoor een topic te openen. Brooke zal heus niet elke dag de Actieve Topics checken om te kijken of iemand wat over haar geschreven heeft. -.-

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft

    Kijk dan bij Home? Het laatste person die zich aan heeft gemeld, heeft het 4 uur geleden gedaan. Als ze al een tijdje geen tweede account heeft gehad, lijkt het me zinloos.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:27 ]


    -

    Pfff nu is het weer niet goed dat ik dit topic aangemaakt heb. Hoe moest ik anders haar bereiken want ik had alleen haar Q account. Maar die heeft ze dus verwijderd. Maybe heeft ze een nieuwe aangemaakt om anoniem verder te gaan. Ik vertel ook verder niets wat er aan de hand is.... Ik wil alleen weten waar ze is... dat is alles (huil)


    ik ga huilen als ze,,, jww.... omgg.... (huil)