• ...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 0:19 ]

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Voor de laatste keer ik heb haar nooit ontmoet. Zij is naar spanje gegaan met haar vriendin en niet met mij. Ik ben alleen voor de duidelijkheid haar maatje op q niet in het echt.. en nogmaals ik val op jongens niet op meiden.. Hoe in hemels naam kom je erop dat ik met haar gedate hebt?

    Uitgaan met iemand kan ook betekenen dat je op stap met iemand gaat. Ik ga met vrienden ook uit, wilt niet zeggen dat ik verliefd op ze ben.


    Take me to wonderland

    nerveus schreef:
    (...)

    Uitgaan heeft niets te maken met op meiden vallen? Echt hoe oud ben jij xD
    Dramatopic maken, aandacht zoeken en niet snappen wat uitgaan betekent?


    For the record. Ze is zeventien. En stel dat het wel gewoon allemaal echt is, dan is het gewoon haar manier om in contact te komen met Brooke. Sorry, maar ik vind je nogal denigrerend overkomen terwijl ze probeert in contact te komen met iemand. Oke, misschien niet via de meest slimme manier, maar hey. Ze probeert iemand te vinden waar ze blijkbaar om geeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    For the record. Ze is zeventien. En stel dat het wel gewoon allemaal echt is, dan is het gewoon haar manier om in contact te komen met Brooke. Sorry, maar ik vind je nogal denigrerend overkomen terwijl ze probeert in contact te komen met iemand. Oke, misschien niet via de meest slimme manier, maar hey. Ze probeert iemand te vinden waar ze blijkbaar om geeft.


    Maar ik vind, net als veel mensen hier, het verhaal niet kloppen.
    Daarbij gedraagt ze zich anders niet als 17, eerder als zo'n 12 jarige direction fan ;)
    Klinkt misschien heel bot, maar ik vind het allemaal nogal overdreven.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:46 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelde Rhiine het niet zo.

    Dat denk ik ook niet. Uitgaan is niet hetzelfde als daten :'). In ieder geval, je zegt dat je haar nog nooit ontmoet hebt. Dan vind ik het wel gek dat jij de enige bent die van dat geheim weet...
    Dit doet me een beetje denken aan een soort slechte parodie op een soap. :X

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    fml laat maar... en Rhiine zei dat ik met haar gedate hebt. Dat heeft dergelijk te maken met op meiden vallen.. Wat dus niet waar is en ik heb ook niets tegen homoseksuele mensen... Nogmaals ze is alleen een Q maatje, heeft haar account verwijderd en IK weet wat er aan de hand isa JULLIE niet. Ga dan aub niet gelijk zo reageren... Ik ben alleen fucking bezorgd....begrijp het nou maar goed.. ik laat het hier bij.
    Topic mag gesloten worden.. aangezien ik `voorniets` dit topic aangemaakt hebt

    btw WishingZiall weet het ook! lees zijn profiel en de mijne!

    Maaar goed als jullie het niet geloofwaardig vinden.. ga dan gwn weg en laat me met rust.. ik ben niet 12 en gedraag me niet als een 12 jarige. Ik probeer alleen contact te maken met iemand om wie ik geef. Jullie hoeven niet gelijk zo te reageren...

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:55 ]

    nerveus schreef:
    (...)

    Maar ik vind, net als veel mensen hier, het verhaal niet kloppen.
    Daarbij gedraagt ze zich anders niet als 17, eerder als zo'n 12 jarige direction fan ;)
    Klinkt misschien heel bot, maar ik vind het allemaal nogal overdreven.


    Yuah, het is inderdaad wel bot, maar goed. We verschillen van mening.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MaejorBieber schreef:
    fml laat maar... en Rhiine zei dat ik met haar gedate hebt. Dat heeft dergelijk te maken met op meiden vallen.. Wat dus niet waar is en ik heb ook niets tegen homoseksuele mensen... Nogmaals ze is alleen een Q maatje, heeft haar account verwijderd en IK weet wat er aan de hand isa JULLIE niet. Ga dan aub niet gelijk zo reageren... Ik ben alleen fucking bezorgd....begrijp het nou maar goed.. ik laat het hier bij.
    Topic mag gesloten worden.. aangezien ik `voorniets` dit topic aangemaakt hebt

    Nogmaals: Rhiine zegt niet dat je met haar gedate hebt, maar dat je met haar bent uit gegaan. Dat is wat anders.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Nogmaals: Rhiine zegt niet dat je met haar gedate hebt, maar dat je met haar bent uit gegaan. Dat is wat anders.

    Hehe^^


    -

    4 pagina's.
    wtf

    stop


    I live for the applause, you will die for it.

    @MaejorBieber:
    Ik begrijp dat je bezorgd bent, natuurlijk. Dat zou ik ook zijn. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Brooke het gewoon beu was en waarschijnlijk ruzie had met iemand op Quizlet of zo. Zijn mijn zaken niet .
    Ik vind overigens wel dat dit topic gesloten moet worden, niet omdat niemand je begrijpt, maar omdat hier toch alleen maar ruzie van komt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Caffeine schreef:
    (...)
    Nogmaals: Rhiine zegt niet dat je met haar gedate hebt, maar dat je met haar bent uit gegaan. Dat is wat anders.


    Hij of zij heeft gedate en uitgegaan in zijn/haar post geschreven. En het bericht is gewijzigd.. Er stond dat ik zogenaamd uitging naar spanje en een tijdje met haar gedate heb. het lijk wel of ik stalk... zoiets stond er. Zeg niet dat gedate er niet in zijn/haar bericht voorkwam. Ben niet blind...

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Hij of zij heeft gedate en uitgegaan in zijn/haar post geschreven. En het bericht is gewijzigd.. Er stond dat ik zogenaamd uitging naar spanje en een tijdje met haar gedate heb. het lijk wel of ik stalk... zoiets stond er. Zeg niet dat gedate er niet in zijn/haar bericht voorkwam. Ben niet blind...

    Ik zeg ook niet dat je blind bent, ik verbeter je alleen maar :].
    En ik heb het over dit berichtje: "Die gevoel heb ik ook. Iets klopt niet bij haar verhaal. Hoe kan je met haar uit zijn gegaan en alleen haar Q account hebben ipv telefoonnummers enzo." Daar staat geen gedate in hé? ;].

    Nou, ik ga slapen. Want ik ben moe en ik heb mijn slaap echt nodig. Good night.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het meest logische lijkt mij dat ze gewoon even weg wilde van Quizlet en als dat inderdaad zo is, is dat waarschijnlijk ook beter voor haar. Ik begrijp dat je bezorgd bent, dat zou ik waarschijnlijk ook zijn als ik haar beter kende, maar zoals al gezegd is, is het enige wat je nu kunt doen - ook al is dat moeilijk - haar laten gaan en misschien laat ze toch nog wel iets van zich horen.
    In ieder geval hoop ik voor je dat ze je nog iets laat weten, ik begrijp dat je, je er rot over voelt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sluit aub dit topic...

    en laat mij verder met rust...

    MaejorBieber schreef:
    Sluit aub dit topic...

    en laat mij verder met rust...
    Juist door die spoiler krijg ik neigingen je niet met rust te laten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf