• ...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 0:19 ]

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft

    Ik vind dat je nogal teveel drama maakt. Mensen denken tegenwoordig meteen het ergste.


    Take me to wonderland

    MaejorBieber schreef:
    Ik ga vandaag niet slapen tot ik weet waar ze is en of ze een Q account heeft


    Dat lijkt me niet erg verstandig. Het is heel lief van je dat je je zoveel zorgen maakt en dat je haar zo graag wilt vinden, maar als ze hier haar account op inactief heeft gezet en je ook niet via andere wegen contact met haar hebt, is er simpelweg niet veel wat je kunt doen tot ze naar jou toe komt. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar het klinkt alsof ze niet eens gevonden wíl worden.
    Zoals al werd gezegd schiet je met dit topic ook niet erg veel op. Niemand hier weet meer dan jij, als zij contact met je wil komt ze wel op een of andere manier naar jou toe, en als ze geen contact met je wil zal ze ook niets in dit topic posten, nieuw account of niet, zelfs als ze dit toevallig ziet. Het klinkt misschien heel rot, maar het enige wat je kunt doen is afwachten, want je kunt op deze manier letterlijk niets doen om haar te helpen. Niet gaan slapen helpt niemand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom krijg ik het gevoel dat dit een troll is? Kan natuurlijk niet zo zijn, but yeah. I dunno.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Dat lijkt me niet erg verstandig. Het is heel lief van je dat je je zoveel zorgen maakt en dat je haar zo graag wilt vinden, maar als ze hier haar account op inactief heeft gezet en je ook niet via andere wegen contact met haar hebt, is er simpelweg niet veel wat je kunt doen tot ze naar jou toe komt. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar het klinkt alsof ze niet eens gevonden wíl worden.
    Zoals al werd gezegd schiet je met dit topic ook niet erg veel op. Niemand hier weet meer dan jij, als zij contact met je wil komt ze wel op een of andere manier naar jou toe, en als ze geen contact met je wil zal ze ook niets in dit topic posten, nieuw account of niet, zelfs als ze dit toevallig ziet. Het klinkt misschien heel rot, maar het enige wat je kunt doen is afwachten, want je kunt op deze manier letterlijk niets doen om haar te helpen. Niet gaan slapen helpt niemand.


    Dankjee...

    Jij bent tot nu toe de enige en de verstandigste op dit topic.. bedankt..

    Caffeine schreef:
    Waarom krijg ik het gevoel dat dit een troll is? Kan natuurlijk niet zo zijn, but yeah. I dunno.

    Die gevoel heb ik ook. Iets klopt niet bij haar verhaal. Hoe kan je met haar uit zijn gegaan en alleen haar Q account hebben ipv telefoonnummers enzo. :8


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Die gevoel heb ik ook. Iets klopt niet bij haar verhaal. Hoe kan je met haar uit zijn gegaan en alleen haar Q account hebben ipv telefoonnummers enzo. :8

    Is ze met haar uit gegaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Die gevoel heb ik ook. Iets klopt niet bij haar verhaal. Hoe kan je met haar uit zijn gegaan en alleen haar Q account hebben ipv telefoonnummers enzo. :8


    Heb ik ooit gezegd dat ik met haar uit gegaan ben? Ik had alleen haar Q account, geen telefoonnummer omdat ik haar alleen op Q sprak... Zij was/is mijn maatje hier op Q... Maar als je dit verhaal verdacht vind lijken.. mij best...

    Ik moet voortaan gwn ff goed denken met mijn hersenen voordat ik fucking een topic open.. pffff

    Jezus, Inge, jij bent écht goed in dingen aardig te verwoorden. Ik voel mij altijd zo bitcherig klinken als ik zulke dingen probeer te zeggen... :X

    Uhm, ik heb ergens iets gemist, denk ik. Dat stukje van samen uitgaan. Ik ga de posts eens teruglezen...
    Troll of niet, dit topic is behoorlijk overbodig... :/

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Caffeine schreef:
    (...)
    Is ze met haar uit gegaan?


    Nee ik val niet op meiden... en heb er ook niets tegen lesbies

    Ik vind het naar voor je dat dit gebeurd en ik heb ook geen idee waar Brooke is of hoe je haar kunt bereiken. Het enige wat je helaas kunt doen is afwachten en ook gewoon zelf je rust pakken. Om een hele nacht op te blijven, is niet wat Brooke zou kunnen helpen.

    Ik ken het verhaal van Brooke niet, maar ik weet ook zeker dat ze echt niet een opgever is (stel dat je denkt dat ze misschien zelfmoord zou plegen). Oke, misschien heeft dit topic niet zoveel zin, maar voor hetzelfde geld wel. Dus ik kan het begrijpen dat je dit topic hebt gemaakt. Houd alleen wel je rust en ga niet gelijk uit van het ergste, want anders fok je jezelf alleen maar op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    La maar.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 23:40 ]


    -

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Heb ik ooit gezegd dat ik met haar uit gegaan ben? Ik had alleen haar Q account, geen telefoonnummer omdat ik haar alleen op Q sprak... Zij was/is mijn maatje hier op Q... Maar als je dit verhaal verdacht vind lijken.. mij best...

    Ik moet voortaan gwn ff goed denken met mijn hersenen voordat ik fucking een topic open.. pffff

    Ik vind het nogal raar dat je een topic opent, omdat ze haar eigen account op inactief heeft gezet. Dan lijkt het mij sterk dat ze op Q een beetje rond gaat neuzen of iemand wat over haar gezegd heeft. En ik vind het inderdaad een beetje een raar verhaal.. maar dat betekend nog niet dat ik het niet of wel geloof. Ik heb er alleen mijn twijfels bij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Nee ik val niet op meiden... en heb er ook niets tegen lesbies

    Volgens mij bedoelde Rhiine het niet zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Nee ik val niet op meiden... en heb er ook niets tegen lesbies


    Uitgaan heeft niets te maken met op meiden vallen? Echt hoe oud ben jij xD
    Dramatopic maken, aandacht zoeken en niet snappen wat uitgaan betekent?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rhiine schreef:
    n


    Voor de laatste keer ik heb haar nooit ontmoet. Zij is naar spanje gegaan met haar vriendin en niet met mij. Ik ben alleen voor de duidelijkheid haar maatje op q niet in het echt.. en nogmaals ik val op jongens niet op meiden.. Hoe in hemels naam kom je erop dat ik met haar gedate hebt?