• Een dief die een flat in Dubai was binnegedrongen, maakte de vergissing van zijn leven toen een onweerstaanbare drang hem in het bed van de slapende bewoners dreef. Zijn lijfgeur verraadde hem en leidde uiteindelijk tot zijn arrestatie.

    Alvorens zich met zijn buit uit de voeten te maken, sloop de dief de slaapkamer van het appartement binnen. Hij kroop tussen het koppel dat in het bed lag te slapen. De inbreker maakte van de gelegenheid gebruik om de vrouw des huizes te betasten. Die had daar aanvankelijk geen erg in. Ze dacht immers dat haar echtgenoot haar aan het strelen was.

    Onwelriekend
    De vrouw werd echter gewekt door de indringende lijfgeur van de ongenode gast. Ze slaakte een gil waarop de inbreker het op een lopen zette. Haar man ging hem nog achterna, maar de onverlaat kon ontkomen.

    De politie zette meteen een klopjacht in. Speurhonden konden de inbreker lokaliseren door simpelweg zijn onhebbelijke lijfgeur te volgen. De honden vonden de man in een werfkeet en konden hem moeiteloos identificeren tussen twaalf andere gastarbeiders.

    Bron: hln. be
    =================

    Die is ook niet erg snugger.:'D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 12:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahahaha, wat erg. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als we het nieuws willen lezen bezoeken we wel een nieuwssite.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Als we het nieuws willen lezen bezoeken we wel een nieuwssite.

    Miauw!

    OT: Ik wil het me niet voorstellen als ik plots midden in de nacht wakker word naast een vreemde.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 12:47 ]


    Take me to wonderland

    Quatorze schreef:
    Als we het nieuws willen lezen bezoeken we wel een nieuwssite.

    Niet zeuren. Ik vind zulke dingen altijd wel leuk, ik ga echt niet de krant doorspitten. Daarnaast zijn het alleen maar grappige nieuwsberichten die hier op Q komen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Niet zeuren. Ik vind zulke dingen altijd wel leuk, ik ga echt niet de krant doorspitten. Daarnaast zijn het alleen maar grappige nieuwsberichten die hier op Q komen. (cat)


    Inderdaad, ik zal nooit dingen posten als politiek.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dafuq. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, awkward. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quatorze schreef:
    Als we het nieuws willen lezen bezoeken we wel een nieuwssite.


    Hoezo arrogant?
    Ik zou ditsoort dingen zelf nooit tegen komen dus ik vind het eigenlijk best wel leuk dat het hier op Q wel komt ;D


    Little do you know

    Ik vind het best wel grappig. :')


    Do what people say you can't.

    Huh, dat is best wel eng. D: Dat hij stinkt klinkt misschien wel grappig, maar hij is dus ook dat huis binnengedrongen, bij die mensen in bed gaan liggen en heeft de vrouw "betast". Ik zou nooit meer rustig kunnen slapen als mij zoiets overkwam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holy shit..


    Some people are art and do art at the same time

    Je hebt domme mensen, en nóg dommere mensen.
    Je kan wel raden tot welke doelgroep deze inbreker behoort.

    Arme vrouw, trouwens.


    Tijd voor koffie.

    Quatorze schreef:
    Als we het nieuws willen lezen bezoeken we wel een nieuwssite.



    Big girls cry when their hearts are breaking

    Comanche schreef:
    (...)
    Niet zeuren. Ik vind zulke dingen altijd wel leuk, ik ga echt niet de krant doorspitten. Daarnaast zijn het alleen maar grappige nieuwsberichten die hier op Q komen. (cat)

    Exactly.

    Square schreef:
    Huh, dat is best wel eng. D: Dat hij stinkt klinkt misschien wel grappig, maar hij is dus ook dat huis binnengedrongen, bij die mensen in bed gaan liggen en heeft de vrouw "betast". Ik zou nooit meer rustig kunnen slapen als mij zoiets overkwam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ew.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.