• Hoi iedereen, om mijn Engels een beetje bij te schaven ben ik op zoek naar verhalen die in het Engels zijn geschreven (hier op quizlet).
    Liefst geen Harry Potter of Tokio Hotel.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zou dan gewoon naar websites gaan waar bijna alleen maar in het Engels geschreven wordt (;
    Fanfiction.net of archiveofourown.org zijn hele goede fanfictions sites. Voor 'onbekende personen' verhalen moet je naar fictionpress.com ^^


    Caution first, always.

    Ik heb een hekel aan Engelse verhalen, dus kan ik je niet helpen :c.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zit er aan te denken om een Engels verhaal te beginnen, maar ik weet het niet zeker. Als ik het zeker weet en het is Engels, laat ik het je weten (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oke bedankt allemaal


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik raad je aan om verhalen te gaan lezen op Wattpad. Het staat vol met goede Engelse verhalen. Bovendien weet je dan meestal zeker dat het correct Engels is, hier op Q kom je vaak nog fouten tegen.

    Draculea schreef:
    Ik raad je aan om verhalen te gaan lezen op Wattpad. Het staat vol met goede Engelse verhalen. Bovendien weet je dan meestal zeker dat het correct Engels is, hier op Q kom je vaak nog fouten tegen.

    Inderdaad. Op Wattpad is genoeg te vinden wat Engels is en wat ook goed geschreven is.


    Chaos is a ladder.

    De enige Engelse verhalen die ik lees zijn op Wattpad.


    Do what people say you can't.

    Ik schrijf een verhaal in het Engels, maar ik wil wel opmerken dat het voor mijn oefening is en het dus nog echt niveau is van iemand uit Havo 4. Als de story af is, ga ik 'em herschrijven om de teksten te verbeteren. Ik post 'm voor de zekerheid, maar ik begrijp heus wel dat je geen zin hebt om een met fouten gevulde tekst te lezen - aangezien ik vermoed dat dat er zeker in zit. ;P

    OP || EN || Rustles in the forest




    Link: Klik hier.

    Written in English. Note: my English isn't perfect and there's a realistic chance you'll find faults in the text. This story is written in English 'cause I enjoy writing in English, even thought it's far away from perfect. There's no stimulation for being creative with writing in English on my school. My apologies. I hope you still will enjoy this story. Thank you.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bedankt, wattpad is inderdaad echt goed. Ik heb ineens een verhaal gevonden dat me wel aansprak


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik raad je wattpad aan, maar dat had je al door denk ik. En als Justin Bieber je aan staat, dan kan je op justinbieberfanfiction.com kijken (: