• Juist, ik doe dit puur omdat het een nogal lastige 'opdracht' is en ik er graag alles in wil hebben. De volgende tekst heb ik al bij Orchard op het topic gezet, maar ik wil zien wat andere mensen ervan kunnen maken.
    Dus Nynk, het is niet om te af te kraken of zoiets hoor! c:

    Titel: ''Avada Kedavra!''
    Verder nog andere tekst?: -
    Naam erop en zoja van wie?: Nee, gelieve niet.
    Foto's + achtergrond: Achtergrond, één [Alleen het 'licht', als deze niet goed werkt mag je een ander zoeken, zolang het maar Avada Kedavra is!], twee [Alleen Draco, niet de vlammen. Als deze niet goed is, mag je een ander zoeken. Gelieve wel de Draco uit Deathly Hallows Part 1 of 2], drie [Alleen Harry. Als deze niet fijn werkt, mag je ook een ander zoeken. Gelieve wel de Harry uit Deathly Hallows Part 1 of 2] en vier [Een andere toverstok mag ook.]
    Kleur/zwartwit/sepia/etc.: Zwart wit en kleur, als dat kan/mag. Bij Zwart-Wit wil ik graag het Avada Kedavra licht in kleur, derest zwart-wit.
    Achtergrond: Staat er al een keer (?)
    Korte beschrijving van je story: Hou ik liever nog geheim ^^
    Sfeer: Donker, Gevoel dat je hebt bij een groot gevecht, angst.
    Extra: -
    Lettertype: Maakt niet uit, wat het beste past. Ook qua kleur.

    Ik zag m'n naam voorbij komen (bloos)
    Ik werk inderdaad het best met eigenstock of zelf gezochte afbeeldingen, aangezien de meesten veelal plaatjes meesturen waar ik weinig mee kan, of waarbij het resultaat gewoon eerder lijkt op halfwerk. En tja, daar hou ik nu eenmaal niet van.
    Opzicht, jouw afbeeldingen zijn nog aan de betere kant en ik lees dat ik ook zelf nog afbeeldingen mag zoeken, mocht dat nodig zijn.
    Ik heb momenteel enkele aanvragen in m'n topic staan, maar als je wilt, wil ik je gerust ook in het lijstje erbij zetten en iets proberen... al kan ik dus niet zozeer beloven exact alle foto's die je geef te gebruiken...

    En Orchards covers zijn ook echt fantastisch, ja :3 Maar zo zijn er echt nog een aantal andere Q-ers wiens coverskills ik echt lief (bloos)
    En Beaton, jouw cover vind ik ook onwijs geworden, zoals je covers ook altijd wel zijn (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Groot


    Groot


    Groot


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Merrow schreef:
    Ik zag m'n naam voorbij komen (bloos)
    Ik werk inderdaad het best met eigenstock of zelf gezochte afbeeldingen, aangezien de meesten veelal plaatjes meesturen waar ik weinig mee kan, of waarbij het resultaat gewoon eerder lijkt op halfwerk. En tja, daar hou ik nu eenmaal niet van.
    Opzicht, jouw afbeeldingen zijn nog aan de betere kant en ik lees dat ik ook zelf nog afbeeldingen mag zoeken, mocht dat nodig zijn.
    Ik heb momenteel enkele aanvragen in m'n topic staan, maar als je wilt, wil ik je gerust ook in het lijstje erbij zetten en iets proberen... al kan ik dus niet zozeer beloven exact alle foto's die je geef te gebruiken...

    En Orchards covers zijn ook echt fantastisch, ja :3 Maar zo zijn er echt nog een aantal andere Q-ers wiens coverskills ik echt lief (bloos)
    En Beaton, jouw cover vind ik ook onwijs geworden, zoals je covers ook altijd wel zijn (;


    Als je wilt en kan, wil je mij dan op 't lijstje zetten? Zou erg fijn zijn.
    Aangezien hij nog niet online gaat, heeft het totaal geen haas.
    En shit Michelle & Yuliette, die zijn mooi! Word nog wat met kiezen D:

    Lovina schreef:
    (...)

    Als je wilt en kan, wil je mij dan op 't lijstje zetten? Zou erg fijn zijn.
    Aangezien hij nog niet online gaat, heeft het totaal geen haas.
    En shit Michelle & Yuliette, die zijn mooi! Word nog wat met kiezen D:

    Ik heb je op de lijst in m'n topic erbij gezet (; Van zodra ik je cover af heb, dan laat ik je dat ook hier weten (;

    @Yuliette: je covers zijn ook super geworden :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gula schreef:
    Die is écht mooi. ^

    Merrow schreef:
    Ik zag m'n naam voorbij komen (bloos)
    Ik werk inderdaad het best met eigenstock of zelf gezochte afbeeldingen, aangezien de meesten veelal plaatjes meesturen waar ik weinig mee kan, of waarbij het resultaat gewoon eerder lijkt op halfwerk. En tja, daar hou ik nu eenmaal niet van.
    Opzicht, jouw afbeeldingen zijn nog aan de betere kant en ik lees dat ik ook zelf nog afbeeldingen mag zoeken, mocht dat nodig zijn.
    Ik heb momenteel enkele aanvragen in m'n topic staan, maar als je wilt, wil ik je gerust ook in het lijstje erbij zetten en iets proberen... al kan ik dus niet zozeer beloven exact alle foto's die je geef te gebruiken...

    En Orchards covers zijn ook echt fantastisch, ja :3 Maar zo zijn er echt nog een aantal andere Q-ers wiens coverskills ik echt lief (bloos)
    En Beaton, jouw cover vind ik ook onwijs geworden, zoals je covers ook altijd wel zijn (;

    Awwww, thanks! Ik heb er ook behoorlijk wat tijd in gestoken, hihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bedankt Lovina en Merrow!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik kom ook even voor de zekerheid m'n gemaakte covers hier posten ^_^ Ik ben niet echt tevreden met het eindresultaat, maar ik ben gewoon stikop van het weekend met de verhuis en zit met een berg stress. Gelukkig heb je nog genoeg keus, dus dat scheelt een hoop. En ik lief de cover die Orchard gemaakt heeft nog het meest :3
    De eerste heb ik dus al je gegeven foto's gebruikt, en bij de tweede ben ik dan weer ietsje vrijer geweest XD



    Edit: Zie ik dus net dat bij de tweede de titel verkeerd is *fail*
    en dus ook veel te typsich. Moet ik het veranderen of niet? Want uiteindelijk, als je hem niet gebruikt, ga ik dat niet direct doen :'D

    Edit2: En dan toch nog aangepast, soms is m'n perfectionisme een echte hell :'D Maar goed, nu is het toch al meer naar m'n zin ^_^

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 19:47 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik kom ook even voor de zekerheid m'n gemaakte covers hier posten ^_^ Ik ben niet echt tevreden met het eindresultaat, maar ik ben gewoon stikop van het weekend met de verhuis en zit met een berg stress. Gelukkig heb je nog genoeg keus, dus dat scheelt een hoop. En ik lief de cover die Orchard gemaakt heeft nog het meest :3
    De eerste heb ik dus al je gegeven foto's gebruikt, en bij de tweede ben ik dan weer ietsje vrijer geweest XD



    Edit: Zie ik dus net dat bij de tweede de titel verkeerd is *fail*
    en dus ook veel te typsich. Moet ik het veranderen of niet? Want uiteindelijk, als je hem niet gebruikt, ga ik dat niet direct doen :'D
    Edit2: En dan toch nog aangepast, soms is m'n perfectionisme een echte hell :'D Maar goed, nu is het toch al meer naar m'n zin ^_^

    Die rechter vind ik anders wel echt heel vet. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Die rechter vind ik anders wel echt heel vet. *.*

    Die vind ikzelf ook zeker beter dan de eerste :3
    En thnx voor het compliment, al vind ik de jouwe dus zeker wel beter (;
    Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Die vind ikzelf ook zeker beter dan de eerste :3
    En thnx voor het compliment, al vind ik de jouwe dus zeker wel beter (;
    Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen :'D

    Nah, dankje. Ik zou ze gewoon beide kiezen, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ....I'm out. :'D Nynk en Justine, jullie zijn echt heel goed.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 21:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fuuuuck, die zijn goed! Ik ga kiezen tussen die van Nynke en Justine.... Dit word nog wat D: