• Ik schrijf nu een aantal stories samen met andere schrijvers en ik vind dat super leuk om te doen. Allemaal leuk en aardig, zullen jullie wel denken, maar here's the deal. Juist omdat ik het samen schrijven zo leuk vind, vroeg ik me af of er iemand is die misschien met mij samen zou willen schrijven.
    Zelf vind ik het namelijk altijd een leuke ervaring, omdat je dan zelf ook nog verrast kunt worden tijdens het schrijven. Je co-writer kan namelijk altijd met een leuke twist komen waar je niet op berekend was en je hebt zelf ook nog eens wat te lezen. (:

    Dus, iemand die hier interesse in heeft? :Y)

    Mijn schrijfinteresses:
    Twilight, TVD, POTC of OP's. Ik sta natuurlijk ook open voor andere, leuke suggesties. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 21:31 ]


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    nou er hebben al een hele boel mensen gereageerd maar ik sta altijd berijd om een twilight verhaal met je te schrijven ik schrijf ook liever niet alleen het is iets makkelijker en leuker om met meer te schrijven dus laat maar iets weten x justlovegood aka janne XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik sta open voor bijna alles(H)


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Ebullience schreef:
    Ik schrijf nu een aantal stories samen met andere schrijvers en ik vind dat super leuk om te doen. Allemaal leuk en aardig, zullen jullie wel denken, maar here's the deal. Juist omdat ik het samen schrijven zo leuk vind, vroeg ik me af of er iemand is die misschien met mij samen zou willen schrijven.
    Zelf vind ik het namelijk altijd een leuke ervaring, omdat je dan zelf ook nog verrast kunt worden tijdens het schrijven. Je co-writer kan namelijk altijd met een leuke twist komen waar je niet op berekend was en je hebt zelf ook nog eens wat te lezen. (:

    Dus, iemand die hier interesse in heeft? :Y)

    Mijn schrijfinteresses:
    Twilight, TVD, POTC of OP's. Ik sta natuurlijk ook open voor andere, leuke suggesties. ^^


    Hoi ik misshoran8 wil wel een storie met ue schrijven maar dat word mijn eerste maar zal zekker leuk zijn

    Lovina schreef:
    (...)
    The Vampire Diaries haha.

    Ik voel me heel dom nu XD
    Een suggestie, misschien een fanfiction van the Night World ?


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Mij lijkt het wel leuk om met je te schrijven! Als je dat zelf ook wilt, natuurlijk. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt! :)

    Ooooh, TVD yush :Y) Stuur me maar een PB'tje als je wilt.


    Because I love him, do I need another reason?

    Een OP of Twilight. Ik schrijf zelf ook een OP en één Twilight storie, je mag me wel een berichtje sturen als je wil.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Als ik naar het rijtje kijk van jouw schrijfinteresses, heb ik het liefste OP, die andere onderwerpen trekken me niet zo heel erg aan :)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Als ik naar het rijtje kijk van jouw schrijfinteresses, heb ik het liefste OP, die andere onderwerpen trekken me niet zo heel erg aan :)


    Is het stom om te vragen wat OP is ?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:26 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Is het stom om te vragen wat OP is ?


    OP is onbekende personen (: Uit eigen fantasie dus, geen fanfiction


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    (...)

    OP is onbekende personen (: Uit eigen fantasie dus, geen fanfiction


    O dankje XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    O dankje XD


    Graag gedaan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well ik heb nog een Wolfpack verhaal waar ik eigenlijk stiekem een co-writer voor zoek. Dus als je interesse hebt :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou het wel willen. De afgelopen tijd heb ik op andere sites geschreven, die mij heel erg de keel uit begonnen te hangen betreft het gezeik van meidenruzies ed., dus een echt voorbeeldje heb ik niet(als je die al zou willen...)
    Maar als ik dan zou moeten kiezen uit je rijtje interesses, qua schrijven, zou ik denk ik gaan voor OP of Twilight..
    Naja, als je wil schrijven stuur maar een persoonlijk bericht.


    If you can't live your own life, you may not be completely happy with your life.

    Waarschijnlijk heb je er geen meer nodig, maar ik wil graag een OP met je schrijven (:


    Some people are art and do art at the same time