• Ik vond dit op Girlscene dus ik dacht, laten we dit ook even doen op quizlet? (:

    Welke mannen/jongens vind jij nou echt sexy, wat niemand snapt? Dus dat iedereen zegt: hoe kan je DIE nou knap vinden?
    Plaats het hier met een fotootje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Stiekem blijft Bill Kaulitz knap. Alleen jammer van de ongezonde look soms.. :/

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 17:46 ]


    Let the Night embrace you

    Tom Hiddleston. Iedereen vindt Thor geweldig, maar ik hou meer van Loki. :'D
    Ik heb wat met mooie stemmen en Tom heeft een geweldige stem. Zo mannelijk en zo sexy! Dan wordt een man sowieso een stuk knapper in mijn ogen.


    :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    THOM.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    THOM.



    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, oh, oh. Ik heb wel een hele lijst! Laat ik het bij een paar houden. ^.^ Het zijn allemaal Nederlanders, ofc. Al zou ik wel uren door kunnen gaan, zoveel Nederlandse vind ik leuk. Zucht.

    1: Marc Klein Essink.


    2: Frederik de Groot.


    3: Huub Stapel.


    4: Thom Hoffman.


    5: Johnny Kraaijkamp jr.


    6: Edwin de Vries.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:02 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Orchard schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    New favorite gif.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:02 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)



    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Tom Hiddleston. Iedereen vindt Thor geweldig, maar ik hou meer van Loki. :'D
    Ik heb wat met mooie stemmen en Tom heeft een geweldige stem. Zo mannelijk en zo sexy! Dan wordt een man sowieso een stuk knapper in mijn ogen.


    :9~

    Asdkflsjdf :9~
    Ik prefereer hem ook boven Thor. :Y)

    OT;
    Ville Valo (onder andere, ik heb er zoveel);

    Orchard schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eddie fucking Vedder.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Eddie fucking Vedder.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Tom Hiddleston. Iedereen vindt Thor geweldig, maar ik hou meer van Loki. :'D
    Ik heb wat met mooie stemmen en Tom heeft een geweldige stem. Zo mannelijk en zo sexy! Dan wordt een man sowieso een stuk knapper in mijn ogen.


    :9~

    Die vond ik anders ook veel knapper dan Thor.


    Let the Night embrace you

    The amazing Benedict Cumberbatch!




    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy



    Er is niet één iemand die ik ken die ze ook leuk vind :c


    El Diablo.