• Dit is egt Zooooo oneerlijk he!!
    Door mij gaat me broer dus naar Metallica, en ik mag niet eens mee!!!!!
    Als ik niet gezegt had, dat ze in maart in Ahoy optreden, had me broer niet eens gegaan! En ik wouw ook maar omdat me broer gaat en de vriend van me moeder, en eeen vriendin van mij en me broer,, hun 3 gaan dus samen. mag ik niet mee! Omdat me ma denkt dat ik dan tog aleen me broer gaat klieren, terwel ik Metallica ook gewoon heel goed vind!!
    En nu voel ik me dus zo Genaait he! Niet dat ik geld heb om er naartoe te gaan, maar ik ben in maart jarig, en vorig jaar, kreeg ik ook mijn consert kaartje voor TH 4 maart, voor me verjaardag. En dat was dus een dag van tevoren ( Ik ben 3 maart Jarig)
    Maar oke,, Nu mag ik dus gewoon niet, en als ik niks had gezegt, had me broer niet eens geweten, dat ze hier zouden zijn!!!
    Maar oke,, nu is mijn vraag dus,, gaat iemand hier naar dat Conset toe?! en wil digene dan even een verslagje bij mij droppen, want me broer gaat mij nooit vertellen hoe het daar was, en gaat ook geen foto's maken ofzo, en zo wel, is hij te lullig ze aan mij te laten zien!!
    Sorry, maar ikm oest dit dus gewoon even kwijt!!!
    Xx <33


    Dunno ><

    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTT!
    haat aan jou broer!! Dat is tè gemeen :'(
    en ik gaa niet XD duss dat verslagje moet je ana iemand anders vragen:P


    Crack a bottle

    Jeeeeeemig, wat flauw. ._.
    Ik ga zelf wel proberen erheen te gaan, maar ik denk niet dat dat lukt. Ouders... ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jeeeeeemig, wat flauw. ._.
    Ik ga zelf wel proberen erheen te gaan, maar ik denk niet dat dat lukt. Ouders... ¬¬


    Ja, omdat mijn broer mij niet mee wou hebben, heeft me moeder me verboden er heen te gaan!!
    en toen wou ik zelf nog gaan znder me broer, maar dat mogt ook niet, want in eersten instandsie niet, omdat ik niet aleen mogt,, wouw ik iemand mee vragen,, wouw niemand, en dan mogt ik alsnog niet!!!! En dat alemaal door die MaffeHoofd van een broer van me >.<
    [/|Voelt zich nogsteeds Genaait]
    en Ash,, ik haat hem ook!!!!


    Dunno ><

    Dáárom was het vanochtend zo druk op ticketmaster. Ik ging kaartjes bestellen voor Pink, maar het duurde anderhalf uur voordat mn moeder klaar was.

    Ik ga wel naar Pink. :')


    -

    Dáárom was het vanochtend zo druk op ticketmaster. Ik ging kaartjes bestellen voor Pink, maar het duurde anderhalf uur voordat mn moeder klaar was.

    Ik ga wel naar Pink. :')

    Ja,, de kaartjes waren binnen precies 1 uur en 4 minuten uitverkocht,, en me broer heeft een kaartje de eerste kaartjes die verkocht zijn. En ik ben nogsteeds zo jaloer,, dus ik ga ze van hem Jatte (6)


    Dunno ><

    Zo, dat is echt heel lullig =/
    Ik ga niet naar metallica verder, srry. O:


    Mew <3

    Zo, dat is echt heel lullig =/
    Ik ga niet naar metallica verder, srry. O:


    Hoezo gaat u niemand er heen, behalfen die agtelijke debiele broer van me -_-'' Die me niks gunt, zelf geen foto's :'(


    Dunno ><

    troost je !ik mocht/mag ook niet gaan !

    1: ik ben te jong
    ( maar andere concerten mag ik dan wel)

    2: mijn broer had geen zin moest nog nadenken -_-

    broers toch he!! -_-


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Op 5 maart komen ze in België .. Waag je kans ! xD
    weet niet of er nog tickets zijn. Hoop het wel! xD


    One man's fun is another's hell.

    FUCK.
    Uitverkocht ;'(


    One man's fun is another's hell.

    Nu ben ik heel hard pissed . Ik wil Metallica zien !


    One man's fun is another's hell.

    Ik mocht ook niet, maar nu mag ik wel naar Bullet For My Valentine (:

    En dat is echt niet eerlijk tegenover jou!:O


    bla bla bla

    Mhuaa wel nog tickets voor Pink!
    Maar daar moetk wrsl met m'n mammiiee heen -____-'


    One man's fun is another's hell.

    Dit topic staat bij een onderdeel van het TH-forum. Verplaatsing naar Muziek dus.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Je kan elkaar tijdens een concert niet eens klieren want dan zet je jezelf voor lul, en je verstaat elkaar toch niet. Dat is lullig, dude. o_O


    blame the bully.