• Af en toe heeft Quizlet eens nood aan een schildpad-update. Vandaag is weer zo'n dag!
    Landschildpadjes zijn voornamelijk herbivoren (met uitzondering van een insectje tussendoor) en daarom geef ik Danni ook alleen groenten en kruiden. Ze mogen ook tussendoor al eens genieten van een lekker stukje fruit, zolang dat niet te vaak gebeurt. Door te veel suikers of eiwitten (géén vlees dus) kunnen ze namelijk te snel groeien en misvormingen in hun schild krijgen.
    In de supermarkt viel me vandaag een losliggende druif op, dus heb ik die meegesmokkeld naar huis (wat ben ik toch een crimineel (joehoe)). Ik heb ze gepeld, zodat er geen pesticiden op zitten en Danni heeft er echt ongelofelijk van genoten!

    Enjoy the pictures! Je kan er op klikken om ze groter te zien.




    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:09 ]


    What would Emma do?

    Aaaaahw, wat schattig ^^


    Stenenlikker

    N'awh, super schattig! Ik houd echt van schildpadden.

    Laat je hem door de tuin lopen of heb je een soort hok voor hem? (of haar)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nawh, zo lief c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb een hok voor haar, inderdaad. ^^ Ze is nog redelijk jong momenteel, dus het is nog te koud buiten, maar binnen een jaartje of twee zit ze hopelijk vaker buiten dan binnen.


    What would Emma do?

    Galavant schreef:
    Nawh, zo lief c:


    Queer zijn is gewoon alles

    omfg das so fucking adorable *-*

    eww jij bent wel een ekte rebel, m8, uit welke winkel? (wbw) dan ga ik je aangeven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha zo leuk. Wat kan hij genieten van een simpele druif zeg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet dat ik hem al eens heb gezien, maar gaaaaaaaaa, wat een schatje! Echt super schattig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahah, awww.

    Ik vind het wel ontzettend geinig dat je gewoon een druif hebt gestolen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Value schreef:
    omfg das so fucking adorable *-*

    eww jij bent wel een ekte rebel, m8, uit welke winkel? (wbw) dan ga ik je aangeven


    Pff, anders ging ze toch maar verspild worden. En geef nu toe, had de druif op een betere plek terecht kunnen komen? (cat) Carrefour Leuven trouwens.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Pff, anders ging ze toch maar verspild worden. En geef nu toe, had de druif op een betere plek terecht kunnen komen? (cat) Carrefour Leuven trouwens.


    Een betere plek dan Danni's maag, hein? ;D goed dat ik dat weet (cat) met schriftelijke bekentenis btw

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:02 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Organa schreef:
    Hahah, awww.

    Ik vind het wel ontzettend geinig dat je gewoon een druif hebt gestolen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahhhhhw, cute!

    Mijn tante heeft al 30 jaar ofzo een schildpad in een bak in de badkamer, die komt van de basisschool waar ze ooit werkte x) Vraag me af of die wel een druiven krijgt.

    Boettgeri schreef:
    Af en toe heeft Quizlet eens nood aan een schildpad-update. Vandaag is weer zo'n dag!
    Landschildpadjes zijn voornamelijk herbivoren (met uitzondering van een insectje tussendoor) en daarom geef ik Danni ook alleen groeten en kruiden. Ze mogen ook tussendoor al eens genieten van een lekker stukje fruit, zolang dat niet te vaak gebeurt. Door te veel suikers of eiwitten (géén vlees dus) kunnen ze namelijk te snel groeien en misvormingen in hun schild krijgen.
    In de supermarkt viel me vandaag een losliggende druif op, dus heb ik die meegesmokkeld naar huis (wat ben ik toch een crimineel (joehoe)). Ik heb ze gepeld, zodat er geen pesticiden op zitten en Danni heeft er echt ongelofelijk van genoten!


    Geef je hem ook een paar groeten van mij? :P

    OHHHHH Hoe duuuuuuuuurf je? Zomaar stéeeeeelen! :'D
    Wat ontzettend cutee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Geef je hem ook een paar groeten van mij? :P

    OHHHHH Hoe duuuuuuuuurf je? Zomaar stéeeeeelen! :'D
    Wat ontzettend cutee


    Hmm, dat zou kunnen verklaren waarom ze zo mager is. ;D

    IK BEN EEN ECHTE DIEF, Carrefour gaat failliet dankzij mij...


    What would Emma do?