• als een west vlaming praat op tv zetten ze er ondertiteling bij , maar bij andere dialecten niet.
    de rest denkt dat ze beter zijn dan ons!
    west vlaanderen word minder gezien .

    maar waarom? waarom zijn de andere meer dan ons??
    weten jullie het?


    i'm eating gummybears

    oO
    Dat meen je niet!
    Waarom zien ze jullie dan aan als nietsnutten? Aber soms is het wel dat jullie zo erg onduidelijk dialect spreken dat wij andere mede-Belgen het soms niet verstaan :X

    Bij Antwerps is het ook meestal ondertitelt...^^


    everybody needs a song.

    denk niet dat ze zich beter voelen maar gewoon het niet verstaan? =3


    BAM!

    West-vlaamings wijkt het meest af van ABN


    Life is hard and then we die

    Whooa. Het is idd vet oneerlijk, maar geef toe volgens mij zouden we Limburgers (niets verkeerd bedoeld, ik woonde vroeger in Limburg) raar kijken zonder die ondertiteling... xD


    What's wrong whit loving someone?

    Meestal vind ik die ondertiteling ovrbodig
    maar bij West-Vlamingen heb ik dat soms wel nodig


    HaveFun!

    Bij zo van die platte Gentenaars ondertitelen ze ook ..
    Gemoet u nie zo geviseerd voele =P
    Want 't is dus niet zo dat 'de rest' denkt dat ze beter zijn fzo ..
    Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen ; en spreek redelijk plat Gents ; en ik heb soms ook zo'n gevoel van de rest is dit en de rest denkt dat .

    Niets aan te doen ; Niet van aantrekken dus =D

    xoxo


    /

    Mwaha sorry maar dat vind ik echt heel ver gezocht x'] Ze willen gewoon dat iedereen het begrijpt. Dat is toch niet zo erg?


    Mew <3

    sorry hoor, maar soms versta ik echt niets van westvlaams en ik woon zelf in antwerpen dus ik heb al veel dialecten gehoord.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Omg een beetje te veel 'In de Gloria' fsoo gezien!
    (srr daar was daar een sketch overxD)

    Maar da is gwn omdat da het moeilijkste dialect is voor te verstaan! Het trekt niks op antwerps of ietr sdergelijks.
    Antwerps, en limburgs enzoo zijn gwn veel makkelijker te verstaan!xD

    Dat wilt niet zegge da wij elle minder vinde fsooxD


    Get outta my head!

    Ah,Ik ben west-vlaams en volgens mij moeten ze er wel een ondertiteling bijzetten want ik kan begrijpen dat vele mensen ons dialect niet verstaan.

    ik weet niet voorwa ze da doen ik woon in limburg ma ik heb geen met west-vlaams te verstaan of te spreke , ma da komt waarschijnlijk omdat ik famillie in west-vlaanderen heb wonen

    is daar ook nog verschil in?
    en trouwens, bij dialecten in nl word er ook ondertiteling bijgezet..
    :S


    AAP

    We hebben idd wel een raar dialect hoor, eigenlijk.
    Als ik met mensen uit andere provincies praat moet ik mij altijd aanpassen xD

    Tjaah, dialecten zijn soms moeilijk te verstaan (A) maar dat heb je in NL ook hoor ..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.