• Wel het zit zo.
    Toen ik 4 was zijn we verhuisd naar waar ik nu woon.
    Toen we naar een kleuterschool gingen kijken waren er ook nog twee andere meisjes buiten ik en mijn tweelingzus dan.
    En 1 daarvan is later mijn beste vriendin geworden.
    Toen ik 9 was, dat herinner ik me nog heel goed, zaten we in het oranje met blauwe kasteeltje op de speelplaats te praten en zij zei dat ze zouden verhuizen naar de zee.
    Toen besefte ik dat allemaal niet, maar onlangs zag ik de klasfoto van toen we allemaal vijf jaar waren, en ik begin ze steeds meer en meer te missen eigenlijk... ookal is het dan al 7 jaar geleden..
    Het enige wat ik heb is haar adres, heb haar wel eens geschreven tot ik 13 was, maar ook niet vaak en dat is ondertussen ookal 4 jaar geleden..


    Naja, the point is, ik zou best wel terug eens contact met haar willen hebben en willen weten hoe het nu met haar gaat, en heb al op netlog enz. gecheckt maar daar heeft ze geen account..
    Maar ik durf haar ook niet echt ene brief ofzo te sturen, is nogal raar na zoveel jaar denk ik..

    Wat zouden jullie nu doen als je in mijn situatie zat?
    En als jullie zouden schrijven wat zou je er dan in hemelsnaam inzetten?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou haar een brief sturen.
    Wie niet waagt,niet wint.

    Ik zou het denk ik gewoon proberen, als ze niet reageert dan reageert ze niet, maar misschien krijg je wel een leuk berichtje terug. Als je het niet probeert weet je het niet ;)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Je zou het gewoon kunnen doen. Je hoeft niet gelijk een heel blok vol te schrijven. Maar gewoon wat dingetjes van hoe het met je gaat enzo. Je kan er ook je msn en telefoonnummer bij zetten.


    Music is the new sex

    Ik zou het wel proberen!


    it's cool to know nothing.

    Een brief sturen natuurlijk!
    Het is toch superleuk om een brief te krijgen na jaren, gewoon uit intresse? Juist niet raar, ik bedoel, ze houden ook school reunieën enzo, waarom zou dat niet kunnen?


    Mew <3

    Schrijven!! xD
    Goo Mell xD^^


    Your Butt is Mine!

    Mijn mening : Stuur die brief!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wow thanks allemaal.
    Ik durfde geeneens naar dit tpoic kijken vanwege jullie antwoorden,, ik weet echt niet wat zij ervan zou denken =/
    But still, ik mis haar best wel, en weet ook niet vanwaar dat plots komt eigenlijk...
    ='(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik zou t proberen!!

    wie niet waagt, wie niet wint...xD [ hoop dat dat spreekwoord goed is..xD]

    xxx myy

    ik heb dat ook gehad, je moet gewoon een brief sturen.
    heb je al op hyves gekeken? misschien heeft ze dat?

    ik heb dat ook gehad, je moet gewoon een brief sturen.
    heb je al op hyves gekeken? misschien heeft ze dat?

    Nee, België weet je wel...
    heb overal gezocht, en niet gevonden, zou nochtans handiger zijn geweest dan gewoon een brief..

    Maar ik weet gewoon niet wat ik er in zou moeten zetten..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon doen! Stuur haar een algemene brief waarin je vertelt dat je wilt weten hoe het met haar is, dat je weer contact met haar wilt.

    Wie niet waagt, wie niet wint.


    Think before you act.

    Nooit geschoten, altijd mis.

    Meid, als ik jou was, zou ik gewoon die brief schrijven. Misschien zelfs beginnen met het vertellen van hoe je je erover voelt aan het begin van de brief:Y)
    En als je doorzet, vergeet ons niet te vertellen hoe het afloopt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Nee, België weet je wel...
    heb overal gezocht, en niet gevonden, zou nochtans handiger zijn geweest dan gewoon een brief..

    Maar ik weet gewoon niet wat ik er in zou moeten zetten..


    Ik ben NL-er en ik heb netlog. En ik zie ook soms een BE-er op hyves, die ik ken van msn. Ik zit niet vaak op hyves en netlog, maar netlog vind ik leuker dan hijves,, misschien heeft ze wel hyves en geen netlog?

    (...)

    Ik ben NL-er en ik heb netlog. En ik zie ook soms een BE-er op hyves, die ik ken van msn. Ik zit niet vaak op hyves en netlog, maar netlog vind ik leuker dan hijves,, misschien heeft ze wel hyves en geen netlog?

    Ben ik vrijwel zeker van van niet.. ze heeft geen netlog, of niets..
    Nja ik kan wel eens proberen maar denk het niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay