• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je weet dat je ergens goed in bent, moet je niet daar heel bescheiden over gaan doen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Scholen zouden meer aandacht moeten geven aan milieuvervuiling en dierenmishandeling in hun lesprogramma's.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Met geweren jagen op dieren zou verboden moeten worden, in de natuur wordt prooi namelijk met eigen krachten gevangen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het instellen van vuurwerk vrije zones in steden om meer rust en veiligheid tijdens oud en nieuw zal een averechts effect hebben als er geen andere activiteiten georganiseerd gaan worden voor jongeren tijdens die speciale dag omdat die zich anders gaan vervelen en alleen maar meer rotzooi zullen maken.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Naar aanleiding van een discussie die ik de afgelopen tijd opvallend vaak heb gevoerd (ik ben het er niet mee eens):

    Trouwen is onzin.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Politieagenten moeten beter op zoek gaan naar kinderlokkers. (In mijn wijk zijn er veel).


    Some people are art and do art at the same time

    Je moet stoppen met roepen dat je Geert Wilders haat als je maar een ding gehoord hebt van alles wat hij gezegd heeft.

    Straattaal moet verboden worden op scholen.

    (Ben niet met al mijn stellingen eens).

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 16:49 ]


    Some people are art and do art at the same time

    De social media draait vooral om de populariteit en begeerlijkheid dat mensen willen uitoefenen op anderen en dat willen bewijzen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De term 16+ is onnodig, want mensen die jonger zijn dan 16 lezen het ondanks die waarschuwing toch wel.


    26 - 02 - '16

    •Een politieke partij die zich slechts richt tegen een bepaalde groepen mensen en niet tegen een bepaald gedrag zonder vooroordelen, zou strafbaar moeten zijn.
    • Uitslagen van verschillende landen betreft de Europese verkiezingen waar anti-Europese partijen winst behaalden laat zien dat de Europese unie niet goed werkt.
    • Scholen verwachten tegenwoordig te veel van hun leerlingen, waardoor te veel stress en slaapproblemen ontstaan.
    • Het is nodig om kinderen meer te leren over de natuur zodat die kennis niet verloren gaat.

    (Niet per se mijn mening)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het is onlogisch dat asielzoekers goed Nederlands moeten kunnen voordat ze een verblijfsvergunning krijgen, want Nederlands is een hele moeilijke taal.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    De volksjury moet afgeschaft worden, want in dat geval veroordeel je iemand zonder dat je daar het recht of het diploma voor hebt.

    (Dit is een stelling die ik ooit eens ergens heb zien staan. Het is misschien mijn mening en misschien ook niet, daar ben ik nog niet uit.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen die drugs gebruiken zijn niet per se slecht.


    26 - 02 - '16

    Mensen staren zich blind op het WK maar beseffen niet wat er echt aan de gang is in Brazilië

    [Mijn mening? Misschien wel, misschien niet :X]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 19:49 ]


    Why so serious? :]

    Het fiscale voetbalcircus is te erg uit de hand gelopen. Terwijl de organisatoren flinke poen in eigen zak steken, lijden anderen armoede.

    De oranjekoorts is een pure uitspatting van gedrag waar je later spijt van zou kunnen hebben.

    Eens met beiden...