• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Horizons schreef:
    Jullie weten toch dat het quoten van stellingen hier geen enkel nut heeft ...


    Want?


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    (...)

    Want?


    Hier moet je gewoon de stelling plaatsten, maar er niet op antwoorden. Het is een soort suggestie.
    Als de stelling goed is wordt er een officieel topic over aangemaakt en daar kun je er op reageren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tbs'er mogen niet meer worden vrijgelaten in de samenleving
    (Dat is de stelling die we hebben gekregen bij een opdracht van Nederlands ;])


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gevangenen zouden niet vervroegd vrij moeten komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pulsar schreef:
    (...)

    Hier moet je gewoon de stelling plaatsten, maar er niet op antwoorden. Het is een soort suggestie.
    Als de stelling goed is wordt er een officieel topic over aangemaakt en daar kun je er op reageren.


    Ahja. Al heb ik vaak de neiging een stelling te quoten als het een goede is. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    (...)

    Ahja. Al heb ik vaak de neiging een stelling te quoten als het een goede is. :')
    Maar daar kijken de mods echt niet naar. Integendeel, je stampt het topic er nutteloos mee vol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er moeten standaard 2 docenten voor de klas staan.


    For those I love, I will sacrifice

    "Normale" mensen moeten meer te zeggen krijgen over Nederland.

    (:


    I wish that I could wake up with amnesia...

    Topsporters moeten een aparte regeling krijgen voor wanneer ze geld winnen of moeten stoppen met de sport


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Rapper Hozny moet opgepakt en opgesloten worden. (niet mijn mening)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    - De oprotpremies moeten weg, omdat we in een economische crisis zittem en dat niet uit kan.
    - Artiesten als Justin Bieber hebben een negatief effect op het leven van vele tieners.
    - Levenslang in de gevangenis moet echt levenslang worden (dus tot de gevangene komt te overlijden.)
    - Sporters zouden niet zo idioot veel moeten verdienen.

    (Niet mijn mening. Het zijn enkel wat stellingen die in mij opkwamen)


    26 - 02 - '16

    Het klonen van mensen is onverantwoord en principieel verkeerd.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    Het klonen van mensen is onverantwoord en principieel verkeerd.
    Mensen worden toch juist niet gekloond omwille van die reden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pop-artiesten zoals One Direction worden ongelooflijk uitgemolken als het gaat om verhalen en RPG's hier op Quizlet.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    - De oprotpremies moeten weg, omdat we in een economische crisis zittem en dat niet uit kan.
    - Artiesten als Justin Bieber hebben een negatief effect op het leven van vele tieners.
    - Levenslang in de gevangenis moet echt levenslang worden (dus tot de gevangene komt te overlijden.)
    - Sporters zouden niet zo idioot veel moeten verdienen.

    (Niet mijn mening. Het zijn enkel wat stellingen die in mij opkwamen)

    Die laatste stelling klopt niet. Veel sporters, die nog net niet bekend genoeg zijn, verdienen noujuist te weinig door te weinig subsidie van de overheid. Of omdat de sport gewoonweg niet bekend genoeg is in NL. Vaak ook heb je het 'probleem' dat sporters vroeg met pensioen moeten en dan soms niet genoeg hebben om überhaupt met pensioen te kunnen gaan. Ik dacht dat Epke Zonderland in de tussentijd ook Geneeskunde studeert/heeft gestudeerd, vanwege financiën.

    Ha, dat brengt mij op een nieuwe stelling:
    De overheid zou topsporters meer subsidie moeten geven.


    Deep inside, I've never felt alive