• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Urquhart schreef:
    (...)
    Die laatste stelling klopt niet. Veel sporters, die nog net niet bekend genoeg zijn, verdienen noujuist te weinig door te weinig subsidie van de overheid. Of omdat de sport gewoonweg niet bekend genoeg is in NL. Vaak ook heb je het 'probleem' dat sporters vroeg met pensioen moeten en dan soms niet genoeg hebben om überhaupt met pensioen te kunnen gaan. Ik dacht dat Epke Zonderland in de tussentijd ook Geneeskunde studeert/heeft gestudeerd, vanwege financiën.

    Ha, dat brengt mij op een nieuwe stelling:
    De overheid zou topsporters meer subsidie moeten geven.


    Haha, precies dit x] ] Nog een kleine toevoeging: op het moment dat ze geld winnen, krijgen ook zij een leuke envelop door de brievenbus waar in staat dat ze belasting moeten betalen over hun geld. Ze kunnen nog wel zo leuk iets winnen maar een heel groot deel verdwijnt ook zo weer

    Hier zijn nog wel een paar interessante van debattoernooien:
    - Leraren zouden een IQ-test moeten ondergaan, waarbij ze moeten voldoen aan een minimum.
    - De belasting op grondstoffen moet verhoogd worden en de belasting op lonen verminderd.
    - De regering zou privatisering van dingen als elektriciteit moeten stimuleren.
    - De regering zou alleen subsidie mogen geven aan culturele instellingen die winst maken.
    - Gevangenen zouden tijdens hun straf dicipline moeten aan leren in het leger.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 19:47 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Foutje :s

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 19:46 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik weet nu ook wel dat die stelling niet klopt. Sorry for bothering you all.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 19:47 ]


    26 - 02 - '16

    Cavalier schreef:
    (...)Mensen worden toch juist niet gekloond omwille van die reden.

    Het is een mogelijkheid voor de toekomst. Wetenschappers zijn zover dat er methodes zijn om mensen te klonen. Het experimenteren is alleen verboden.

    Maar ik post een stelling, niet mijn mening.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Donaghy schreef:
    (...)
    Het is een mogelijkheid voor de toekomst. Wetenschappers zijn zover dat er methodes zijn om mensen te klonen. Het experimenteren is alleen verboden.

    Maar ik post een stelling, niet mijn mening.
    Dat kan al heel lang. Ik heb er gewoon in de les vorig jaar veel over gezien, daarom dat ik hem een beetje vreemd vond klinken. (:
    Snorry (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meliorism schreef:
    Ik weet nu ook wel dat die stelling niet klopt. Sorry for bothering you all.

    Het was niet de bedoeling om je de grond in te boren, sorry! Maar ik wilde het eigenlijk alleen zeggen. Sorry Erieka, mijn excuses.


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    (...)
    Het was niet de bedoeling om je de grond in te boren, sorry! Maar ik wilde het eigenlijk alleen zeggen. Sorry Erieka, mijn excuses.


    Nee, het maakt mij niet uit als 1 persoon het zegt, maar mensen hoeven het niet te quoten om het nog eens extra te bevestigen.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    (...)

    Nee, het maakt mij niet uit als 1 persoon het zegt, maar mensen hoeven het niet te quoten om het nog eens extra te bevestigen.

    Ah, dan snap ik het. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Is Geert Wilders een racist?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mensen die ernstige misdaden hebben gepleegd, zouden geen uitkering mogen krijgen van de overheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Urquhart schreef:
    (...)
    Die laatste stelling klopt niet. Veel sporters, die nog net niet bekend genoeg zijn, verdienen noujuist te weinig door te weinig subsidie van de overheid. Of omdat de sport gewoonweg niet bekend genoeg is in NL. Vaak ook heb je het 'probleem' dat sporters vroeg met pensioen moeten en dan soms niet genoeg hebben om überhaupt met pensioen te kunnen gaan. Ik dacht dat Epke Zonderland in de tussentijd ook Geneeskunde studeert/heeft gestudeerd, vanwege financiën.

    Ha, dat brengt mij op een nieuwe stelling:
    De overheid zou topsporters meer subsidie moeten geven.

    Het klopt wel als ze doelt op voetballers, die óók onder 'sporters' vallen. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen hebben een té negatief beeld over de McDonalds als werkplek.


    26 - 02 - '16

    Vrouwen zouden niet mogen klagen over het feit dat ze worden 'gekeurd' door mannen, als ze het zelf ook bij mannen doen.


    26 - 02 - '16

    Er zou een nationale hoedendag moeten komen.
    Nu vind waarschijnlijk iedereen het stom dat ik zo'n stelling post, maar ik zou er nog best wat discussies over kunnen aangaan...

    Of een andere: Zou een nationale (gekke) hoedendag werken?
    Oh ik ben zo naief... geen commentaar.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    -Er zouden strenger(e) controles/toezicht gehouden worden in uitgangsbuurten/discotheken.
    -Zelfverdediging lessen zouden op elke middelbare school verplicht moeten gehouden worden.
    -Jongeren zouden beter geïnformeerd moeten worden over alle mogelijke beroepen (ook de minder bekende), alvorens een studiekeuze moet gemaakt worden.
    -De overheid zou moeten investeren in een beter daklozen beleid.
    -Mensen met een lichte handicap, die nog capabel zijn om een job uit te oefenen maar dit niet doen, zouden geen recht mogen hebben op een invaliditeitsuitkering.
    -Baasjes van huisdieren zouden beter gecontroleerd moeten worden om dierenmishandeling te voorkomen.
    -De overheid zou opener/ eerlijker moeten communiceren naar de 'gewone' mens toe.
    -In het onderwijs moet meer tijd besteed worden aan het leren kennen van mensen die 'anders' zijn (lees: mensen met een handicap, leerachterstand, gedragsstoornis,...) en hoe hiermee om te gaan. Hier zouden veel pesterijen mee verholpen worden.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.