• Mijn oma is twee weken geleden overleden. Ik ben fan van Tokio Hotel omdat ik er een speciaal gevoel over heb. Het herinnert me allemaal aan vroeger, mijn opa en oma, Duitsland etc.

    Die ochtend wist ik dat het niet zo goed ging met oma, maar ik bleef optimistisch, want een jaar geleden ging het ook niet zo goed en toen is ze helemaal weer beter geworden. Dus ik op de fiets naar school. Het laatste liedje wat ik hoorde was 1000 Meere. (De liedjes waren allemaal geshuffeld.) Ik dacht nog: Ik ga 1000 zeeën wijd voor oma.

    En een uur daarna is ze gestorven.

    Ik heb vannacht een ster uitgezocht
    Voor mijn oma die moest gaan
    Een ster voor iemand zó bijzonder
    Dat zij eigenlijk alleen moest staan
    Nu kijk ik naar de sterren
    En huil ik naar de maan
    Dan straalt daar weer die ene ster
    Dus is mijn oma eigenlijk nooit weggegaan


    Dit gedicht heb ik tijdens de begrafenis voorgelezen. En toen ik van vakantie terugkwam (een week later), stond daar helemaal alleen, ver weg van de andere sterren, een fonkelende ster. Hij was echt super fel. Hij straalde het meest van alle andere sterren. En toen moest ik weer aan dat gedicht denken.

    Het lijkt wel allemaal toeval. 1000 Meere, die ster


    Think before you act.

    Misschien wel !
    Ik zou het niet weten Ö
    Maar als ik zoiets had dan dacht ik ook dat het toeval was dus ik denk van wel.

    En nog gecondoleerd !(L)


    Because Nobody Love's

    Het is wel heel mooi. Wel heel toevallig. Maar heel mooi.


    Music is the new sex

    Misschien is het toeval. Maar wat jij meemaakt is vet mooi :)


    What's wrong whit loving someone?

    ik vind het allemaaal waanzinnig,
    maar het leven is gewoon één en al toevl dus ..


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    jak denk dat het toeval is maar het is soms ook wel fijn als je dan zo iets meemaakt en dan heb ik het niet over het sterven van je oma hoor maar gewoon de herinnering dat ze er nog is alleen dan verder weg

    Even serieus, ik krijg hier kippenvel van. Sterkte meisie <3


    Life is hard and then we die

    Dat is echt heel mooi. Ik denk zelf dat toeval niet bestaat.. maar dat is echt heel mooi, dat zeker Sterkte!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Supper mooi gedicht 0o
    En supper erg voor jou 0o

    <3


    Take My Hand Take A Breath ...

    DAmn , tis wel ene prachtig toeval ,al seg ik het self ,, Soiets had mijn susje fseu ook maar dan anders ,,
    Op het moment dat mijn moeder voor het eerst mijn zusjes hart hoorde kloppen stierf een tante van mij x3


    Crack a bottle

    ook al was het een toeval , da moet toch een fijn moment zijn geweest
    en u gedicht is echt kei mooi (H)
    en enige deelneming he (H)

    Ik geloof er graag in dat de sterren overledenen zijn die over je waken. Dat denk ik ook bij mijn opa's en oma's en bezorgt mij een veiliger gevoel.
    Je gedicht is inderdaad erg mooi. En het is ook toevallig ja. Gecondoleerd
    xoxo


    Why don't you break my heart