• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    Omg, hoe loos. Boven de 16?! Tssss... =D


    Tanya is de beste.

    das wel erg


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het O.O Bij mij duurde het ook vet lang voordat ik er eindelijk inzat O.O Maar ik ben gelukkig net 16 ^^ Wel lullig voor de anderen...


    Your make-up is terrible

    Over welke TH-Party gaat dat hier eigenlijk? want ik kan ff net volgen (A) Jeeee! Ik heb geen ban meer :Y)

    Over een fan-party waar je tickets voor kunt winnen ma ge moe 16zijn om binnen te moge -_-'


    *He's the one.

    Fuck you é kunnen die da nu ni de 14de van januari doen KUT mensen!


    *He's the one.

    wat ben ik mijn ouders dankbaar dat ze zorgden dat ik van 1992 ben xD


    Gilles (ll)

    Ik was gisteren echt aant flippe é!!!


    *He's the one.

    Omg --' Like; Zijn er alleen maar TH-fans vn 16 een ouder ofse? Nopez i don't think seuw --' Djeezus en wij moeten daar maar lekker mee akkoord gaan ofseu. ik ga dat ding boycotten :Y)

    bent gij dan jarig op de 14de van januari?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nee op de 13de x'D ma de 13de kan da ook x'D


    *He's the one.

    ik ben ook nog geen 16
    dus ik mag dan ook nog niet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb gwn een valse datum opgegeven
    en als ze gaan controleren dan word ik pist en ga dat mannetje uitschelden en dan maar hopen dat ik binnen mag

    ik heb gwn een valse datum opgegeven
    en als ze gaan controleren dan word ik pist en ga dat mannetje uitschelden en dan maar hopen dat ik binnen mag

    Ja ik ook ik heb ma 1cijfer veranderd die 2 van 1992 moet normaal een 3 zijn!!!

    das strafbaar zei me ma x'D


    *He's the one.

    BAH(krul)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D