• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa

    ps: Als je graag mijn nummer wilt hebben voor het een of ander, stuur maar een PB. ^^


    Mensen die komen:
    Omdat ik alleen mensen mag uitnodigen die ik ken (waar mijn vader pas laat mee kwam), heb ik een lijst opgesteld van mensen die ik wil uitnodigen. Deze mensen hebben inmiddels allemaal een GB gekregen van me. Vandaar ook dat de lange lijst die hier eerst stond, weg is. Het is niet persoonlijk als je geen GB hebt gekregen, maar meer omdat ik je dus eigenlijk niet ken en/of (bijna)nooit met je heb gesproken. Mijn excuses hiervoor.

    Melding:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Een groepstour! Als we de datum weten en iedereen die met de trein gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ma topics!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kaa schreef:
    (...)

    Nahw, vinden ze het ook niet goed als ze mij en me ouders op de cam zien? :c


    Nope, mijn vader is verschrikkelijk. Ik moet mensen persoonlijk kennen, en een vriendin die meegaat (die hij dus ook zou moeten kennen) is ook niet genoeg. Damn, waarom is bijna iedereen in mijn vriendenkring ouder? Ik kan nooit ergens aan meedoen omdat ik nog minderjarig ben 0,0*

    DarkSavior schreef:
    Mijn topics.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn topics.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn topics.c;


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn topics! Ik ga jullie blijven stalken (cat)


    -

    Mijn topics. c:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 20:24 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En toen werd het hele topic volgespamd met ''mijn topic'' berichten. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    En toen werd het hele topic volgespamd met ''mijn topic'' berichten. x)


    Dat altijd. Straks als we aankomen zullen we aankomen met de opmerking; "mijn slaapplaats" ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gooi hem ook maar even in mijn topics ;d. Weet nog steeds niet of ik kom ja of de nee ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat altijd. Straks als we aankomen zullen we aankomen met de opmerking; "mijn slaapplaats" ^^


    Ghehe, I lol'd. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Parachutes schreef:
    Mijn topics. c:


    Your make-up is terrible

    Kun je Manons bericht niet beter aanpassen met een algemene opmerking over het groepsreizen met de trein? Die wat nu in de beginpost staat is een beetje onduidelijk namelijk x)

    stiekem mijn topic bericht

    Toch maar even een mijn topics berichtje, want ik twijfel echt ontzettend. Ik denk dat ik mijn ouders misschien wel zou kunnen overhalen, maar ik heb geen flauw idee wanneer wij op vakantie gaan en of ik iets als dit überhaupt zou durven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan