• He,
    Ik houd er persoonlijk heel erg van om mijn profiel leuk te houden.. En ik vind het ook leuk om te kijken hoe anderen hun profiel ontwerpen.
    Maar ik vraag me nu dus af, of andere mensen hun profiel ook zo belangrijk vinden?
    Wat vinden jullie? Is het belangrijk hoe je profiel eruit ziet, wat erop staat en of je hem bijhoudt, of is het wel prima zonder..
    En wat zetten jullie graag op je profiel?

    Op een andere site (noem 'm niet), kon je eerder altijd op iemands profiel stemmen en dan kwam je in de top 10 van mooiste profielen. En daar deed ik ook altijd heel erg mijn best voor! Haha.

    Ben benieuwd wat jullie van je profiel vinden. En wat je erop zet.

    Gewoon nieuwsgierig dus (:.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vind het wel leuk, dat je aan de hand van iemands profiel kunt zien hoe die persoon is :) x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik vind nooit iets perfect passen op m'n profiel, maar op dit moment ben ik er wel blij mee, hmm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is al heel erg lang geleden dat ik echt grote aanpassingen heb gemaakt aan mijn profiel. Ik vind het wel leuk als het er een beetje aantrekkelijk uitziet, maar ik ben eigenlijk wel tevreden met hoe het nu is en heb dus niet echt de drang om het steeds te veranderen of verbeteren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Avarosa schreef:
    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.


    O, maar dat ziet er wel heel leuk uit! ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ben wel blij met m'n profiel


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.

    Maven schreef:
    Ik ben wel blij met m'n profiel


    -

    Ik vind het wel leuk ;d. Beetje kloten met de kleuren en posities zodat er toch kleur is maar niet veel. Een beetje subtiel houden met hier en daar een plaatje ;d.
    En natuurlijk niet te lang.. Heb een hekel aan profielen waarbij je eindeloos doorscrolt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Square schreef:
    Het is al heel erg lang geleden dat ik echt grote aanpassingen heb gemaakt aan mijn profiel. Ik vind het wel leuk als het er een beetje aantrekkelijk uitziet, maar ik ben eigenlijk wel tevreden met hoe het nu is en heb dus niet echt de drang om het steeds te veranderen of verbeteren. ^^


    Ik vind die quotes op je profiel leuk <3

    Noujaa, het probleem bij mij is dus gewoon dat ik nooit tevreden ben over mn profiel >;[


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Maven schreef:
    Ik ben wel blij met m'n profiel
    Je profiel is echt leuk voor het moment; (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Je profiel is echt leuk voor het moment; (:


    Dankjewel c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb altijd dat ik mijn profiel een beetje aanpas aan mijn username. Toen ik nog Spotgaai heette was mijn profiel gericht op mijn drie meest geliefde fandoms: Tributes, Potterheads en Wallflowers.
    Nu heet ik Reezy en focust mijn profiel zich op mijn grote held en voorbeeld, Ryan Lochte. Zo pas ik mijn profiel eens in de zoveel tijd aan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Avarosa schreef:
    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik pas mijn profiel zo nu en dan aan met drie foto's en dan onder elke foto een quote die ik op dat moment erg mooi vind. Zelf vind ik een mooi profiel erg belangrijk. Het moet zo zijn dat een profiel je weerspiegelt, vind ik zelf.


    Pretty is just a pretty word.