• Heey, ik heb binnenkort voor het eerst een sollicitatiegesprek en ik weet nog niet hoe het allemaal gaat.
    Hebben jullie misschien wat tips voor mij?
    alvast bedankt : )


    You can't not look cool with a crossbow.

    weet niet of je er wat aan hebt (A)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Een push-up beha en een laag decolleté zouden moeten werken.
    Anyway, op tijd zijn, wees netjes, spreek met meerdere woorden en glimlach veel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wees kalm, beleefd en vriendelijk.
    Een glimlach op het gezicht werkt ook altijd erg goed, beter als een zuurpruim in ieder geval.
    Praat niet te zacht, maar ook niet veel te luid...Je wilt niet dat ze bang van je worden.
    Oogcontact is ook belangrijk, zo laat je zien dat je ook naar hen luistert, maar probeer niet te staren, dat is gewoon vreemd.
    En wees verder gewoon jezelf, dan zou het moeten lukken denk ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Wees kalm, beleefd en vriendelijk.
    Een glimlach op het gezicht werkt ook altijd erg goed, beter als een zuurpruim in ieder geval.
    Praat niet te zacht, maar ook niet veel te luid...Je wilt niet dat ze bang van je worden.
    Oogcontact is ook belangrijk, zo laat je zien dat je ook naar hen luistert, maar probeer niet te staren, dat is gewoon vreemd.
    En wees verder gewoon jezelf, dan zou het moeten lukken denk ik.


    Succes hé. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Wees open en vriendelijk, blijven glimlachen, oogcontact maken, interesse tonen, enthousiast zijn.


    26 - 02 - '16