• He,
    Ik houd er persoonlijk heel erg van om mijn profiel leuk te houden.. En ik vind het ook leuk om te kijken hoe anderen hun profiel ontwerpen.
    Maar ik vraag me nu dus af, of andere mensen hun profiel ook zo belangrijk vinden?
    Wat vinden jullie? Is het belangrijk hoe je profiel eruit ziet, wat erop staat en of je hem bijhoudt, of is het wel prima zonder..
    En wat zetten jullie graag op je profiel?

    Op een andere site (noem 'm niet), kon je eerder altijd op iemands profiel stemmen en dan kwam je in de top 10 van mooiste profielen. En daar deed ik ook altijd heel erg mijn best voor! Haha.

    Ben benieuwd wat jullie van je profiel vinden. En wat je erop zet.

    Gewoon nieuwsgierig dus (:.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind mijn profiel ook best belangrijk, ik vind vooral dat het er netjes uit moet zien.

    Avarosa schreef:
    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vond de videoclip wel leuk, maar het liedje verschrikkelijk al is één deel van het liedje leuk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik houd mijn profiel graag leeg, en vooral heel wit. Soms zet ik er nog wel een gif op, met daaronder een tekst, of gewoon niks. Ik houd niet zo van gekleurde profielen, en ook niet van die profielen die vol onzin staan dat je helemaal naar beneden moet scrollen, als je een bericht wilt plaatsen in zijn of haar GB.

    Jou profiel vind ik wel leuk!


    Alleen maar tranen van geluk

    Op mijn telefoon zien profielen er altijd best verneukt uit dus eig boeien profielen me niet zo vooral die enorm uitgebreide


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn profiel is altijd naar hoe ik me voel, dus ja. Ik vind het best belangrijk..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rowling schreef:
    Ik houd mijn profiel graag leeg, en vooral heel wit. Soms zet ik er nog wel een gif op, met daaronder een tekst, of gewoon niks. Ik houd niet zo van gekleurde profielen, en ook niet van die profielen die vol onzin staan dat je helemaal naar beneden moet scrollen, als je een bericht wilt plaatsen in zijn of haar GB.

    Jou profiel vind ik wel leuk!


    dankjewel (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Arratay schreef:
    Ik vond de videoclip wel leuk, maar het liedje verschrikkelijk al is één deel van het liedje leuk.


    Welke videoclip bedoel je? ..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik geef er eigenlijk niet zo heel veel om haha


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook tevreden met mijn profiel, als alles overzichtelijk en een beetje vrolijk is ben ik blij. :)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb quotes links staan en daar rechts van een gifs.
    En de quotes en gifs pas ik aan op mijn username.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Avarosa schreef:
    Ik wil hem gewoon netjes houden. Ik hou niet van scrollprofielen, dus dat heb ik ook niet. Ook hou ik niet van kleurboeken. Meestal is het gewoon een foto en een quote.


    ^ This


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik houd niet van lange profielen en dat is denk ik wel te zien aan die van mij. :'D
    Maar ik vind dat een profiel wel iets over jezelf zegt en daarom prop ik er zoveel mogelijk in.

    Hidalgo schreef:
    (...)

    Welke videoclip bedoel je? ..


    Lolly van Maejor Ali, Juicy J & Justin Bieber.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb een paar tips opgevolgd en een spoiler toegevoegd, jullie hebben gelijk, korter = beter. (cool)


    Queer zijn is gewoon alles