• Ik word echt helemaal gek van mijn hond. Ze heeft wel vaker dat ze haar dag niet heeft en dat komt dan vaak doordat haar maag geluiden maakt, hier is ze dan bang voor.
    Maar nu is ze bang om geen reden, ze kruipt de hele tijd bij mij op schoot, ondanks dat het nauwelijks past en ze volgt me overal naartoe. Het heeft dit keer niet met haar maag of iets dergelijks te maken, dat weet ik zeker. En ze had dit laatst ook al een keertje.

    Nou zit ze veel op mijn kamer en haar mand staat ook bij mij op de kamer dus ze slaapt hier uiteraard dan ook, ik vraag me enkel af wat ze dan 'ervaart' heeft waardoor ze nu weer de hele dag bang is. Volgens mij heeft ze dit dan voorheen ook wel eens een keer gehad, maar dat is al weer heel lang geleden en dat was zelfs in een ander huis (aangezien we hier net een jaartje wonen).

    Ik heb dan al wel besloten dat ze de komende tijd niet meer op mijn kamer mag slapen, maar ik weet niet of dit veel verschil zal maken.
    Kom aub niet aanzetten met; honden horen niet op je slaapkamer. Dat is mijn eigen keuze. (;

    Iemand enig idee?

    Ik heb echt totaal geen verstand van honden, sorry. Kan het niet zijn dat ze ergens gewond is? Iets anders kan ik niet bedenken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Honden horen niet op je slaapkamer!
    Sorry, kon het niet laten :W
    Is het niet eerder dat ze aanhankelijk is en gewoon zoveel aandacht wilt, in plaats van dat ze bang is?
    Ik heb verder niet echt veel met honden, dus kan ik je ook niet echt helpen, vrees ik. Suc7 er in ieder geval mee (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn hond heeft dat soms ook, maar hij is gewoon heel erg aanhankelijk en als je alleen thuis bent, volgt hij me ook overal naartoe en begint hij al te piepen als je alleen maar naar hem kijkt. Ik denk dat je hond gewoon aandacht nodig heeft (:


    'Darling, just hold on'

    Parachutes schreef:
    Ik heb echt totaal geen verstand van honden, sorry. Kan het niet zijn dat ze ergens gewond is? Iets anders kan ik niet bedenken.

    Nee gewond is ze niet.

    Merrow schreef:
    Honden horen niet op je slaapkamer!
    Sorry, kon het niet laten :W
    Is het niet eerder dat ze aanhankelijk is en gewoon zoveel aandacht wilt, in plaats van dat ze bang is?
    Ik heb verder niet echt veel met honden, dus kan ik je ook niet echt helpen, vrees ik. Suc7 er in ieder geval mee (:

    Plaag maar weer hoor haha. :'D
    Ik denk niet dat ze aandacht wilt, ik ken haar en ze zeurt nooit om deze manier voor aandacht. Dusja, ik vind dit echt raar.

    Ludovicus schreef:
    Mijn hond heeft dat soms ook, maar hij is gewoon heel erg aanhankelijk en als je alleen thuis bent, volgt hij me ook overal naartoe en begint hij al te piepen als je alleen maar naar hem kijkt. Ik denk dat je hond gewoon aandacht nodig heeft (:

    Mijn hond doet dat eigenlijk nooit... en vanochtend waren mijn broer en moeder ook thuis en ze volgde gewoon de persoon die het dichts bij was en bleef daar dan bij zitten. Ik weet zeker dat het niet om aandacht gaat.

    Kan 't niet te maken hebben met 't feit dat honden dingen zien die mensen niet kunnen zien?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Kan 't niet te maken hebben met 't feit dat honden dingen zien die mensen niet kunnen zien?

    Dat was wel het eerste wat ik zei tegen mijn moeder haha. Ik zei nog dat ze misschien een geest had gezien. Ik woon tenslotte in een huis waarvan de eigenaar is overleden vorig jaar. :')

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat was wel het eerste wat ik zei tegen mijn moeder haha. Ik zei nog dat ze misschien een geest had gezien. Ik woon tenslotte in een huis waarvan de eigenaar is overleden vorig jaar. :')


    Het is best mogelijk hoor. Sommige honden reageren er heel agressief op door te blaffen en jouw hond reageert er dus heel angstig op. Maar ik zou 't niet zo'n prettig gevoel vinden om te weten dat de eigenaar vorig jaar in het huis is overleden .. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Het is best mogelijk hoor. Sommige honden reageren er heel agressief op door te blaffen en jouw hond reageert er dus heel angstig op. Maar ik zou 't niet zo'n prettig gevoel vinden om te weten dat de eigenaar vorig jaar in het huis is overleden .. (no_chears)

    Tja, om eerlijk te zijn ben ik niet bang voor het onbekende... Ik vind het eerder fascinerend.
    Maargoed, ik kan mijn hond er niet echt mee helpen zo dus ik zit nu met dat beest opgescheept haha. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Tja, om eerlijk te zijn ben ik niet bang voor het onbekende... Ik vind het eerder fascinerend.
    Maargoed, ik kan mijn hond er niet echt mee helpen zo dus ik zit nu met dat beest opgescheept haha. :'D


    Oh dat is wel beter, ik zou namelijk direct verhuizen :W
    Nee, misschien dat je op internet er wat over kunt vinden? Vind 't wel zielig voor je hond..


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Oh dat is wel beter, ik zou namelijk direct verhuizen :W
    Nee, misschien dat je op internet er wat over kunt vinden? Vind 't wel zielig voor je hond..

    Ik was inderdaad al aan het zoeken op internet... maar ik kan niet echt veel nuttige tips vinden. Pff, ze ging net zelfs met haar kop op mijn hand en de muis liggen haha, ik kan echt niets zo.

    Wat zielig voor je hond! Ik heb geen ervaring ermee en heb er dus geen verstand van honden. Misschien een keer langsgaan bij een arts ofzo? Of iemand die er veel van weet. Succes.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb werkelijk geen idee. Die van mij is alleen bang voor kleinere honden :'D.

    Mijn hond haar mandje staat beneden en ze slaapt bij mij in bed, onder de dekens ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arme Bobby :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf