• Oke, ik sloeg echt stijl achterover toen ik dit zag:




    Dit is mijn buurjongetje met wie ik vroeger in de klas zat. Deze jongeman woont op het moment in New York City en is onder andere model voor Dior Homme.
    Ik sta echt perplex man 0.o


    Life is hard and then we die

    Zijn kaaklijn en ogen zijn wel gaaf.
    Maar dat is wel echt absurd ja!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gaaf, je kunt in elk geval zeggen dat hij naast je gewoond heeft als andere mensen hem ook kennen (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Parachutes schreef:
    Wow, ik zou ook verbaasd zijn als ik ineens zoiets zou horen. :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Holy shit dat is awesome. Ik zou ook wel even verbaasd zijn als ik achter zo iets zou komen. :')
    Heb je nog wel eens contact ofzo met hem?


    :)

    Ja, ik heb dus ook de meest knappe buurjongen, verdikkeme :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Reezy schreef:
    Zijn kaaklijn en ogen zijn wel gaaf.
    Maar dat is wel echt absurd ja!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Father schreef:
    Op de eerste foto lijken ze op modellen, op de tweede een stel Facebookachtige aandachtssletten ;x

    Nou zeg waarom? Dat valt toch ook wel mee?


    ars moriendi

    Met hem zou ik wel een beschuitje willen eten (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    Wel cool :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Parachutes schreef:
    Wow, ik zou ook verbaasd zijn als ik ineens zoiets zou horen. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Haha, dat is inderdaad grappig om daar achter te komen. Al lijkt het modellenwereldje me behoorlijk stressvol.
    Mijn overbuurjongen is toevallig ook in de modellen/fashion wereld terecht gekomen (nog niet helemaal in New York enzu). En hij heeft een relatie met een mannelijk model. Een vriendin van me was helemaal like: 'dat is jammer, dat ze homo zijn' :')


    You are beautiful, you are love.