• Hooihooi,
    Mijn vriend zit nu op het hbo in utrecht en zegt dat hij volgende week al vakantie heeft en daarna tentamenweek terwijl ik pas over twee weken vakantie heb een ook bij midden-Nederland hoor. Iemand enig idee hoe dat precies werkt en of de vakanties inderdaad anders zijn?
    Ps: ik doe gewoon middelbare school


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat kan zo zijn. In principe hebben alle scholen in dezelfde week herfstvakantie maar scholen mogen officieel zelf kiezen wanneer ze de herfstvakantie willen.


    Physics is awesome

    Hbo hoeft volgens mij niet persé mee te doen met regio vakantie evenals de universiteit (geen idee hoe dat zit met mbo). Tenminste, mijn vader werkt op de HAS in Den Bosch en hij had véél later zomervakantie dan ik het had, zelfs later dan de regio's ingedeeld werden, en dus ook drie weken later dan ik begon, hoefde hij pas te beginnen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 14:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Scholen mogen tegenwoordig zelf bepalen wanneer ze vakantie hebben, maar voor HBO's is dat altijd al zo geweest.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Hij heeft niet echt vakantie, maar meer een vrije week om in te studeren ;)


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Hij heeft niet echt vakantie, maar meer een vrije week om in te studeren ;)


    Dat is bij de meeste scholen zo.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Dat kan zo zijn. In principe hebben alle scholen in dezelfde week herfstvakantie maar scholen mogen officieel zelf kiezen wanneer ze de herfstvakantie willen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nu ook al vakantie, hoor, haha. Scholen mogen dat tegenwoordig zelf bepalen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vriend zit op de universiteit en heeft geen eens herfstvakantie en meivakantie.
    Ik doe mbo en heb wel alle vakanties precies hetzelfde als de basisschool vakanties.

    Geen idee, ik zit 3e jaar op MBO maar heb stage jaar dus helemaal geen vakanties :')


    To infinity and beyond •