• Vijf meiden zijn bijna klaar met hun opleiding tot bodyguard, - wat ze deden om te bewijzen dat meisjes net zo sterk zijn als jongens- en mogen nu officieel ingehuurd worden. Ze worden ingehuurd door een zekere boyband One Direction, en elk van hun moet individueel iemand van de jongens beschermen. Ze moeten dus overal met hun naartoe: awardshows, achter de schermen bij een concert, in de hotels en zelfs prive-zaken zoals familie etentjes en een gewone meeting tussen twee vrienden in een bar. Maar ze zijn nog niet helemaal klaar met de opleiding en worden in de gaten gehouden door hun begeleiders, die een strikte regel handhaven, niet verliefd worden op de client. Dat is omdat ze denken dat de meisjes anders minder waakzaam zijn en fans door de verdediging breken.

    Maar wat als ze toch verliefd worden? Hoe doen ze dat met de begeleiders?


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Beschermt (voor de meiden):
    Extra:


    Rollen:

    One Direction:

    Zayn Malik: ZaynNiall
    Louis Tomlinson: Ramazzotti
    Harry Styles: Dobreva
    Liam Payne: Schuld
    Niall Horan: Velton

    De meiden: (max. 5)

    Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre - beschermt Louis Tomlinson - ICantChange
    Lynn Kyara Castillo - beschermt Zayn Malik - Depay
    Orelia Carlie Daughver - beschermt Niall Horan - Number
    Julia "Juul" Chloe Ravensdale - beschermt Liam Payne - Jace
    Daelorian Fiona Abercombrie - beschermt Harry Styles - Meliora

    Regels:

    - Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    - OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    - Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    - 16+ is toegestaan, maar hou het netjes
    - Geen perfecte personages!
    - No bromances! Daar zijn de andere topics voor.
    - Drie waarschuwing is out.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Meld het even als je een tijdje afwezig bent


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:19 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    @Depay mooi, ik zet het erbij ^^
    @Jace sure :3

    Later loten we nog wel voor Harry

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 22:01 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Rol: Een van de bodyguards
    Volledige naam: Daelorian Fiona Abercombrie
    Nationaliteit: Daelorian is een halfbloedje, zoals we dat noemen. Haar vader komt namelijk uit Australië, terwijl haar moeder uit het Verenigd Koninkrijk (klinkt zo officieel, bweh). De twee hebben elkaar in Hong Kong ontmoet toen ze allebei op een wereldreis waren.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lori is een erg behulpzaam en speels meisje en plaagt mensen dan ook erg graag. Ze heeft aan veel sporten gedaan: kickboksen, voetbal, hockey en tennis. Een erg sportief meisje, dat kun je wel van haar zeggen. Haar vrienden en ouders zijn erg dierbaar, waar ze dag en nacht over waakt. Ze komt veel voor mensen op en vind het verschrikkelijk als mensen vooroordelen hebben. In het bijzijn van sommige jongens - die ze gewoonweg niet kan weerstaan, om preciezer te zijn - kan ze zich erg ongemakkelijk voelen en klapt ze snel dicht. Veel relaties heeft ze ook niet gehad, hooguit 2 "serieuze" relaties. Althans, dat dacht ze. Haar laatste bleek één grote grap te zijn. Hierdoor was ze natuurlijk erg gekwetst en heeft een periode lang nooit meer met jongens gepraat. Maar dit was verleden tijd, nu ze is afgestudeerd wilt ze zichzelf bewijzen. Door te laten zien dat ze wèl in contact kan komen met jongens (zonder gelijk weg te rennen) en het belangrijkste: om te laten zien dat vrouwen ook zelfstandig en sterk kunnen zijn.
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Groene ogen, Bruin golvend haar and... DIMPLES! ;D Ze is ongeveer 1.70m lang.



    Foto komt morgen, want ik zit nu achter de iPad.
    Beschermt (voor de meiden): I'm not sure... misschien onze Harry of Niall?
    Extra:
    -

    Ohh, als ik er uberhaupt nog bij kan en mag.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 20:00 ]

    Dobreva schreef:
    @Depay mooi, ik zet het erbij ^^
    @Jace sure :3

    Later loten we nog wel voor Harry


    Is goed, ik ga m'n rol zo invullen!


    To love is to destroy.

    Anders laat mijn personage Zayn maar beschermen hoor, is ook goed!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Oeh dat word veel loten zeg D:

    @Meliora je staat erbij ^^

    Ik kijk morgen alles nog wel even na, want ik ga nu slapen. En ja, het is zeker dat ik morgen online ben, want ach, geen sociaal leven he? x')


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik zie morgen ook wel wie wie beschermt want met moeie kop ga ik anders fouten maken.

    Ugh dat bedoel ik D:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 22:14 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Oeh dat word veel loten zeg D:

    @Meliora je staat erbij ^^

    Ik kijk morgen alles nog wel even na, want ik ga nu slapen. En ja, het is zeker dat ik morgen online ben, want ach, geen sociaal leven he? x')


    Okidoki, dankjewel! (;

    Rol: Eén van de bodyguards.
    Volledige naam: Julia "Juul" Chloe Ravensdale
    Nationaliteit: Haar moeder is een Italiaanse, haar vader komt uit Engeland. Zelf is ze geboren in Italië, toen haar ouders familie van haar moederskant opzochten.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Eigenwijs. Dat beschrijft Julia al voor een groot deel. Ze houdt ervan om uitdagingen aan te gaan waarvan de meerderheid denkt dat het haar gaat mislukken. Julia wilt ze dan graag het tegendeel bewijzen, koste wat het kost. Ze houdt er niet van als iemand haar vertelt wat ze moet doen, ze denkt het zelf meestal beter te weten. Ze is erg bijdehand wat mensen meestal op de zenuwen werkt, haar vader had dan ook graag gezien dat Julia advocaat was geworden. Maar daar gaat Julia's hart niet naar uit, ze had maar één doel voor ogen en dat was een bodyguard worden. De wereld laten zien dat je geen man hoefde te zijn om dit beroep uit te oefenen. Ze houdt enorm van sporten, van een potje tennis tot joggen door het park, het maakt haar dan ook niet uit dat het regent - wat het nogal vaak doet in Engeland - ze vindt het juist heerlijk om in de regen te sporten.
    Ze houdt ervan om dingen tot aan de bodem uit te zoeken, als ze iets niet vertrouwd dan luistert ze naar haar gevoel en kan niemand haar op een andere gedachte brengen, totdat het tegendeel bewezen wordt.
    Julia was tijdens haar middelbare schooltijd captain van het cheerleading team. Ze houdt ervan om mensen te helpen als ze niet meer konden, om ze moed in te spreken en vertrouwen te geven. Om ze nét dat extra steuntje in de rug te geven. Julia is erg behulpzaam en vindt het ook totaal niet erg als iemand haar om hulp komt vragen. Zelf daarentegen vraagt ze niet graag om hulp.
    Julia spendeert graag haar vrije tijd naast het park in de bibliotheek. Ze houdt enorm van lezen, om in de huid van de hoofdpersoon te kruipen en alles om haar heen te vergeten. Julia heeft een groot hart en bij haar zijn je geheimen veilig. Ze laat het niet merken, maar soms heeft ze iemand nodig die haar geruststelt en knuffelt. Want knuffelen vindt ze totaal geen stomme bezigheid.
    Julia is meestal wat stil, hangt wat op de achtergrond. Maar als iemand een botte opmerking tegen haar maakt heeft ze haar woordje altijd wel klaar. Verder heeft ze een passie voor mode en is altijd op de hoogte van de laatste trends. Het liefst draagt ze de kleur zwart.

    Uiterlijk (beschrijving + foto):



    Julia heeft blonde, halflange haren met redelijk wat slag, dat gecombineerd met haar lichte groene ogen heeft ze totaal geen Italiaans uiterlijk. Julia draagt haar haren het meest samen gebonden in een staart, deels vanwege haar werk omdat het niet handig is als haar haren in de weg zitten. Als ze een feest heeft steekt ze het op of draagt het los. Julia is 1,70 meter lang en slank gebouwd. Haar armen zijn gespierd door het vele trainen.
    Qua make-up draagt Julia het liefst rode lippenstift, eyeliner en bruin/gouden oogschaduw.

    Beschermt (voor de meiden): Het liefst Harry Styles.
    Extra: Julia heeft een typisch Brits accent met een vleugje Italiaans. Julia draagt lenzen, als ze thuis is draagt ze meestal een bril.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 10:27 ]


    To love is to destroy.

    Julia is af. (:


    To love is to destroy.

    Het staat erbij :]


    Because I love him, do I need another reason?

    Oke, nu even duidelijk, everyone for Harry put your hands up!


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Oke, nu even duidelijk, everyone for Harry put your hands up!


    * throws hands in the air *

    Dan kan ik namelijk een lijstje maken wie wie wil en dan gaan loten cx


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Oke, nu even duidelijk, everyone for Harry put your hands up!


    Hi. :'D


    To love is to destroy.

    Je staat bij het voorkeuren lijstje :')


    Because I love him, do I need another reason?