• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Boe!

    We hebben eigenlijk wel een ship-name voor Laurel en Gus nodig q';

    [ bericht aangepast op 8 nov 2020 - 22:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb me er ook al suf over gedacht, ze hebben geen gedeelde letters waarmee ik iets kan maken dat vlot v/d tong rolt.
    I mean: Laus en Fergurel klinken niet meteen aantrekkelijk.
    Laustopher kan ook niet want zij is de enige die hem Gustopher noemt :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gustel? Lus? Gaurel? Gurel? Laures? Laurus? Beauty and the brains(laurel is both tbh, maar hier toch wel de brains)? Beauty and the beast(gus being the beast)? Sober Squad? Sourpatchkids?
    Ik moet stoppen met denken, want ze worden steeds vreemder

    [ bericht aangepast op 8 nov 2020 - 23:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    How far is far

    MT


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik moet even gaan bedenken wat ik wil, ongeveer. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KIaus schreef:
    Gustel? Lus? Gaurel? Gurel? Laures? Laurus? Beauty and the brains(laurel is both tbh, maar hier toch wel de brains)? Beauty and the beast(gus being the beast)? Sober Squad? Sourpatchkids?
    Ik moet stoppen met denken, want ze worden steeds vreemder


    Sourpatchkids :'D

    Sour Patch Sweethearts :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nick en Taylor vallen weg bij mij.
    Ik zou wel een andere jongen, bij voorkeur een oude rol, in de plaats nemen maar ik vraag me af wie het best zou passen: Midas Rydell als brand spanking new & good guy Viper, een versie van Dickie, met een minder heftig verleden, als Venom of Bad Guy Bryce als Viper, out for the throne and kingdom at any cost.

    Wat denken jullie?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik twijfel met Lexie. Ik wil anders sowieso wel een andere dame, maar ja. Ik twijfel nog


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    (...)

    Sourpatchkids :'D

    Sour Patch Sweethearts :'D


    Zo lief is Gus niet, hahaha


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    Nick en Taylor vallen weg bij mij.
    Ik zou wel een andere jongen, bij voorkeur een oude rol, in de plaats nemen maar ik vraag me af wie het best zou passen: Midas Rydell als brand spanking new & good guy Viper, een versie van Dickie, met een minder heftig verleden, als Venom of Bad Guy Bryce als Viper, out for the throne and kingdom at any cost.

    Wat denken jullie?


    Hm, beide hebben wel iets, maar misschien dat Bryce nu beter aansluit? Gezien we een type als hem nog niet hebben?

    Ik ga overigens sowieso weer voor een dame, maar ben er nog niet uit hoe en wat. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT'tje ;D

    KIaus schreef:
    (...)

    Zo lief is Gus niet, hahaha


    Nee maar hij en Laurel zijn sweethearts. Dat bedoelde ik.

    Met Bryce zou het inderdaad spannend kunnen worden.
    Mijn twijfel bij hem is dat hij van heel hoge komaf is, wat grotendeels de reden van zijn arrogantie en snootieness is, en dat niet meteen bij dit rpg past.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT :Y)


    El Diablo.