• Ik kreeg net een melding dat mijn laptop schijnbaar hetzelfde ip-adres als een andere computer heeft, en ik weet niet wat ik moet doen want ik weet ook niet of het kwaad kan. Kan iemand me helpen om mijn ip-adres te veranderen, of iets anders? Want ik weet echt niet wat ik moet doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    Je kan je IP adres niet zomaar veranderen. Maar kreeg je thuis die melding of ergens anders? Want soms als je je laptop/telefoon/computer opnieuw aanzet, gebruikt hij hetzelfde IP adres van de vorige keer maar dan kan het net zo goed zijn dat je router die al vergeven heeft aan een ander omdat hij denkt dat jij hem niet meer gebruikt. (het is nogal ingewikkeld, in ieder geval, maar als het goed is, is het ook zo weg)


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Je kan je IP adres niet zomaar veranderen. Maar kreeg je thuis die melding of ergens anders? Want soms als je je laptop/telefoon/computer opnieuw aanzet, gebruikt hij hetzelfde IP adres van de vorige keer maar dan kan het net zo goed zijn dat je router die al vergeven heeft aan een ander omdat hij denkt dat jij hem niet meer gebruikt. (het is nogal ingewikkeld, in ieder geval, maar als het goed is, is het ook zo weg)


    Gewoon op mijn eigen laptop... Ik weet niet wat ik moet doen. :/


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Gewoon op mijn eigen laptop... Ik weet niet wat ik moet doen. :/


    Ik bedoel thuis of in het openbaar. Als je hem opnieuw opstart is het weg als het goed is.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Misschien kun je het hier vragen. (:


    You are beautiful, you are love.