• wat een geweldige dag zeg
    ik kom naar school (en het is -6) krijg ik te horen dat de lessen uitvallen omdat de verwarming defect is
    ik word echt schijtziek van deze school

    maarja, hoe was jullie dag ??

    Trolol.. Ik zou mijn vriendinnen naar een lunchroom sleuren en warme chocomelk bestellen. Life would be good.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehh, ondanks de trip erheen; Fijn toch juist? Betekent dat je weer naar huis kunt om de rest van de dag geen hol uit te vreten. Niet zeuren dus en de positieve kant bekijken. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Ehh, ondanks de trip erheen; Fijn toch juist? Betekent dat je weer naar huis kunt om de rest van de dag geen hol uit te vreten. Niet zeuren dus en de positieve kant bekijken. :Y)


    zo kan je het bekijken ja
    maar dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd :Y)

    xD Las net een topic over dat de cv ketel het niet deed en dat daardoor de leerlingen naar huis werden gestuurd

    Maar bekijk het van de positieve kant


    Physics is awesome

    moest fietsen en de 1e 2 uur gym in een gymlokaal waar de verwarming uit stond.. en het dus maar 9 graden was... :( dat was echt balen! en dan kom je uit die kou.. wil je warm worden moet je gymmen in een koud ijskoud gymlokaal.. en als je dan ook nog zoals mij een kort broekje en een hemdje draagt.. tja.. dan is dat ijskoud..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik stond op om 11 uur, ontbeet, ging terug naar bed en pakte mijn laptop :'D Spannend leven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag naar school van 1 t/m 5. :S

    Awesome, was onze verwarming maar stuk zodat we niet naar school hoeven jeej xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik ben ziek dus ik moest thuis blijven>.<


    You can't not look cool with a crossbow.

    Echt een domme school
    maar ja dat zijn alle scholen he


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Echt een domme school
    maar ja dat zijn alle scholen he

    Hier ben ik het heel erg mee eens. (cat)

    Maar hey, wees blij, want je bent nu lekker vrij.
    Het is ook nooit goed hè. (doeg)

    IL0VEMARLEEN schreef:
    (...)
    Hier ben ik het heel erg mee eens. (cat)

    Maar hey, wees blij, want je bent nu lekker vrij.
    Het is ook nooit goed hè. (doeg)


    tuurlijk is het lekker om vrij te zijn
    maar op mijn school krijgen we dit soort dingen altijd op het laatste moment te horen, ook als een leraar ziek is bijvoorbeeld
    ik woon gelukkig nog wel dichtbij school
    maar er zijn ook mensen die ver moeten reizen

    Bij ons deed de verwarming het dan weer wel, maar er waren bij ons geen lokalen meer beschikbaar, wat resulteerde in twee uur wachten. Toen vertelden ze ons dat we wel weer gewoon les hadden om 13:20. Het was toen half twaalf. Nope.jpg. Ziekgemeld en naar huis gegaan. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DuskShine schreef:
    Echt een domme school
    maar ja dat zijn alle scholen he

    Dat is kut :| Mijn school is ook kut, alle scholen zijn kut!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.