• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jim is zo lachen :D


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb echt het gevoel dat het zondag is, ik ben zo gewend aan of werken op zaterdag of weg zijn op zaterdag
    Ik ben het niet gewend dat ik niks te doen heb op zaterdag
    Ik heb lekker 'vakantie' maar mijn 'huiswerk vrije' school denkt daar anders over
    3 paragrafen economie
    10 leesopdrachten Frans
    5 lijsten met woordjes voor Frans
    PowerPoint over de gps
    Nederlands tekst
    Heel veel Duits
    10 opdrachten Natuurkunde
    10 opdrachten Scheikunde

    Ja hoor ik heb lekker vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maven schreef:
    Sommige mensen kunnen ook niks anders dan zich negatief uiten over andere mensen. Get a life and grow up!


    hahaha! dat jij dit zegt. echt. dat jij dit zegt. is gewoon PRICELESS. xD

    Ik heb zoveel last van mijn rug..

    Penthesilea schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat het zondag is, ik ben zo gewend aan of werken op zaterdag of weg zijn op zaterdag
    Ik ben het niet gewend dat ik niks te doen heb op zaterdag
    Ik heb lekker 'vakantie' maar mijn 'huiswerk vrije' school denkt daar anders over
    3 paragrafen economie
    10 leesopdrachten Frans
    5 lijsten met woordjes voor Frans
    PowerPoint over de gps
    Nederlands tekst
    Heel veel Duits
    10 opdrachten Natuurkunde
    10 opdrachten Scheikunde

    Ja hoor ik heb lekker vakantie


    Ik moet ook heel veel doen voor school, ook al heb ik vakantie én net proefwerkweek gehad. Ik moet huiswerk maken van vakken waarbij ik nog geen eerste les na de proefwerkweek gehad heb :l

    Ahw yes, ik werd echt helemaal vrolijk van pirates kijken :Y)


    Stenenlikker

    Sometimes the world makes me sad. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Penthesilea schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat het zondag is, ik ben zo gewend aan of werken op zaterdag of weg zijn op zaterdag
    Ik ben het niet gewend dat ik niks te doen heb op zaterdag
    Ik heb lekker 'vakantie' maar mijn 'huiswerk vrije' school denkt daar anders over
    3 paragrafen economie
    10 leesopdrachten Frans
    5 lijsten met woordjes voor Frans
    PowerPoint over de gps
    Nederlands tekst
    Heel veel Duits
    10 opdrachten Natuurkunde
    10 opdrachten Scheikunde

    Ja hoor ik heb lekker vakantie


    Wees blij dat je geen toetsweek hebt na de vakantie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ wees blij dat je vakantie hebt :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Okay, I am going to sleep! Good night, people. c:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 1:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hell yeah, I'm back bitches :3
    Gezonder dan ooit te voren en vol inspiratie.
    Dit kan niet verkeerd gaan, ik voel het gewoon...Nog een aantal woorden en mijn post is klaar voor het verzenden nog voor dat er een nieuwe dag aanbreekt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Vuile tyfus laptop. Nu is mijn harde schijf alweer gecrasht. Gaat lekker zo. Ik ben echt echt pissig.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Aanstaande donderdag heb ik vakantie! Heerlijk, een weekje lang niet vroeg opstaan. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    QuizletRadio schreef:
    Vuile tyfus laptop. Nu is mijn harde schijf alweer gecrasht. Gaat lekker zo. Ik ben echt echt pissig.

    Shit. Verkeerde account. But who the hell cares? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.