• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goodniiiiiiiiiiiiiiiight


    Vatican Cameos

    En nu ben ik ook nog eens mijn TrueCrypt wachtwoord vergeten. Gaat lekker zo, dag BitCoins.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik liet je voor 5 minuten met mijn auto rijden en we waren haast dood. Rood betekent niet dat je tegen 70 km/u mag doorrijden, maar goed, we hebben ons doodgelachen. :'D

    + Vanavond geen 40-jarige gozer die mijn hele lichaam betaste, maar wel twee Rotterdammers van boven de 30 die een trio met me wouden. Waarom trek ik alleen zulke mannen aan? D:


    Take me to wonderland

    Dat kan toch spannend zijn? ^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ging uit en kreeg zulke traanogen van de rook die in mijn ogen kwamen, dat ik niks meer zag en moest huilen en iedereen keek me aan #kutleven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Quigley schreef:
    Dat kan toch spannend zijn? ^

    Ja nee, I don't work like that when I'm already in love whit someone. Dan heb ik het gevoel dat ik die bedrieg ook al ben ik er niet mee samen. Noem me maar ouderwets. :p


    Take me to wonderland

    That was fun. Wil het zo graag weer eens herhalen.


    -

    Waarom gunt inspiratie me geen slaap? Ik moet verdomme over 5 uren op zien te staan. Ugh Q, how you changed my life upside down.


    -

    Zoveel namen....


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I got so much pain, maar het was gisteren echt geweldig gaaf met Fright Night en het is altijd leuk om heldin genoemd te worden door een knappe jongen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kreeg zo'n lieve reactie op instagram (bloos)


    26 - 02 - '16

    Buh... regen waarom regen!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom heb ik dat ook alweer gedaan?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bah, ik ga nu vandaag echt het huis niet uit met dit rotweer...


    Stenenlikker

    Dit weer heeft echt een slechte invloed op mijn humeur. Wat een droevenis, zeg. Word er zelf ook helemaal weemoedig van :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.