• Dus.. ik was net uit.. ik kijk naar mijn bushalte.. mijn bus rijd voor mijn neus weg. Mijn vriendin duwt op mijn rug en schreeuwt in mijn oor dat ik moest rennen. Ik ren voor mijn leven naar de volgende halte toe en ik wist dat het onmogelijk was om het te halen maar ik keek, ik was net op tijd voor de bus :’) dus ik principe heb ik de bus gemist maar ook al weer kunnen oppakken bij de volgende halte :’)

    om deze topic nuttig te houden, hebben jullie ook ooit iets gedaan van waar jullie dachten dat het onmogelijk was?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 16:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wiarda schreef:
    Een heel seizoen van een serie kijken in één dag. :W


    wut?! en.. hoe lang duurde dat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik had ergens afgesproken met vrienden 25 minuten van mijn huis maar een vriendin en ik waren de tijd vergeten en best wel dronken hebben we het is 13 minuten gefietst uiteindelijk. We vonden het al onmogelijk dat we thuis kwamen haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat mijn mobiel echt al heel vaak is gevallen en het nog steeds doet
    Ik heb dat ding zelfs een keer in de wc laten vallen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    Dat mijn mobiel echt al heel vaak is gevallen en het nog steeds doet
    Ik heb dat ding zelfs een keer in de wc laten vallen twee dagen buiten in het gras laten liggen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    Een heel seizoen van een serie kijken in één dag. :W


    Jep, ik ook. Meerdere keren zelfs. ._.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    Een heel seizoen van een serie kijken in één dag. :W


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dat ik een 9.1 had voor wiskunde !
    Like , ik haal normaal een 6 of 7 !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Van een tien meter hoge plank afgeduwd worden en in stilstaan water landen zonder enige verwonding.


    If a writer falls in love with you, you can never die