• hoorde je vroeger zelden en nu zijn er te veel meisjes naar mijn zin die Paulien heten. In een paar tv-programma's zijn er al Pauliens. In onze school zijn er ook al zoveel. Mijn naam is dus niet meer origineel, nooit geweest eigenlijk. --' Maar het is heel irritant, als iemand dan 'Paulien' roept denk ik altijd dat het op mij is, maar dat is dan meestal op iemand anders bedoeld x'D

    Zijn hier op Q eigenlijk nog mensen die Paulien heten? ö


    x3.


    Listen to what we're not saying..

    Mijn naam is trés origineel

    NICOL =]

    want ik ken niemand anders die zo heet


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken niemand die Paulien heet xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ken enkele mensen ( veel dus :'D ) die Paulien heten, maar maar 2 die Lize heten :3


    All was well.

    Mijn naam is trés origineel

    NICOL =]

    want ik ken niemand anders die zo heet

    Ik ken er 3. :')
    Mijn naam is kut. Mijn BF van toen ik nog ergens anders woonde heette Joyce en niemand kon onze namen uit elkaar houden ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    min naam is ook origineel
    tromgeroffel:
    basha(doe maar uitspreken als basja)
    ja dat naampje hoor je nergens


    maar ik ken geen mensen die paulien hetenxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik ken enkele mensen ( veel dus :'D ) die Paulien heten, maar maar 2 die Lize heten :3


    Ik ken één iemand die Lize heet :'D


    Listen to what we're not saying..

    Há, ik heb dezelfde naam als dat Rose-mens in de titanic :Y) Althans, myn 1e naam dan, want myn 2e naam heeft ze niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jacqueline, ik ken er 2 maar die naam schrijf je anders dan ;$ mijn naam is te sexy voor andere mensen, bij die mensen past het niet ;3


    -

    Mijn naam is pas origineel!
    'Yuara' :D


    You move me ......... Kurt

    mijn is niet origineel,
    Sanne S:
    superveel meiden heten zo!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn naam is pas origineel!
    'Yuara' :D


    Yuara vind ik een mooie naam! ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik ken niemand in mijn buurt die Jolien heet, terwijl het eigenlijk wel een veel voorkomende naam is. :'D

    Nhee, mijn Naam hoor je lekker nooit bij meisjes.
    Elle!:Y)
    Like, ik ben wel naar een merk, en bladen genoemt enzu.. en er zijn best veel meisjes die Ellen heten.. maar nou en ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ken niemand in mijn buurt die Jolien heet, terwijl het eigenlijk wel een veel voorkomende naam is. :'D


    Vroeger zat er bij mij in de klas iemand die Jolien heette :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Ik ken niemand met die naam,