• Mijn week begon echt klote op stage, was weer niets te doen dus kreeg ik rotklusjes (simpele advertenties etc.), tot ik donderdag op 3FM hoorde dat je kaarten kon winnen voor 'We Are Electric' met als hoofdact: Major Lazer.
    Het enige wat je moest doen was een berichtje sturen met het antwoord. Dus ik dacht: ach, waarom ook niet. Ik wist toevallig het antwoord dus ik snel sms'en, werd ik binnen een minuut terug gebeld had ik Coen (van de coen & sander show) aan de telefoon. 'Hoe graag wil jij die kaarten hebben?' Dus ik zei: ja echt heel graag! 'Nou, houdt dan je telefoon in de gaten, want we bellen je zo!'
    Vanaf dat moment was ik zo nerveus. Nou ja even later werd ik terug geweest en toen zat ik in de uitzending, waarna ik dus 2 kaarten had gewonnen.
    (Het is terug te kijken voor de mensen die nieuwsgierig zijn hier, kun je het terug luisteren. Ga naar 10 oktober en dan: beluister de hele uitzending. Rond minuut 52/53 ben ik er.)

    En vanmorgen heb ik 2 M&G kaarten kunnen scoren voor Jason Derulo. Kortom: mijn week was echt top, uiteindelijk.

    En die van jullie? *O*


    To infinity and beyond •

    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Aw top! Volgens mij heb ik je dan gehoord :') Mijn week was nogal druk, kan ook leuk zijn haha. :Y)

    Oh, da's wel echt awesome! Lucky you! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesome, mijne is wat minder omdat ik zaterdag naar zo'n kut zaterdagschool ga.


    Some people are art and do art at the same time

    Geluksvogel! :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Top! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als het jou lukt, moet het mij ook lukken. Ik zit namelijk na vier uur non-stop Q-music te luisteren om kans te maken op kaarten voor Emeli Sande in London *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is echt leuk voor je
    Mijn week was niet zo fijn helaas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jij heb kaarten voor een M&G met Jason Derulo? D: I'm jealous girl. I'm Jealous.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Huh, maar ik hoorde jou niet als ik op beluister de hele uitzending klikte. Was het wel bij Coen en Sander show? (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, wauw, jij hebt echt geluk zeg!
    Mijn week bestond gewoon uit school, ghehe en nu lekker vakantie vieren. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scorpia schreef:
    Huh, maar ik hoorde jou niet als ik op beluister de hele uitzending klikte. Was het wel bij Coen en Sander show? (cat)


    Jup, rond minuut 53 en dan tot eh, 55. Wel die van 10 oktober he? ^^


    To infinity and beyond •

    Sivan schreef:
    Jij heb kaarten voor een M&G met Jason Derulo? D: I'm jealous girl. I'm Jealous.


    Zij zijn gewoon te koop hoor! (:
    Tenminste, ik weet niet of het inmiddels is uitverkocht want er waren niet veel kaarten!


    To infinity and beyond •

    Sivan schreef:
    Jij heb kaarten voor een M&G met Jason Derulo? D: I'm jealous girl. I'm Jealous.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Awesome! ^^
    Mijn week was meh. Erg moe, weinig slaap, uitbrander gekregen op werk en problemen met vrienden. Ach ja :[.


    i put the fun in funeral