• " Een flits van een Camera, een hoop acteerwerk en veel feestjes. Met soms een klein beetje meer werk om er echt iets uit te krijgen.

    Dat is het leven van een Paparazzo. "

    ~Miss Paparazzi



    Miss Paparazzi. Een van de bekendste app's ooit gemaakt. Filmpjes van interviews voor degene die lui te zijn. Geschreven interviews voor de mensen die niet willen luisteren. Al het nieuws over Celeb's. Allemaal geschreven door Miss Paparazzi.
    Maar de enige die niet gefotografeerd word is zijzelf. De hele wereld heeft 1 vraag,
    ' Wie is Miss Paparazzi? ' Mensen doet er onderzoek naar. Celeb's hebben een hekel aan deze listige vrouw die telkens hun stap voor is. Mensen fluisteren met elkaar op straat dat ze weten wie deze listige Miss P is. Maar ze blijven alleen maar hopen op hints of een foto met een glimp van Miss Paparazzi.
    Terwijl 23 mensen weten wie diegene is, Of anders gezegd. De 23 mensen die bekend staan als Miss Paparazzi. Jonge mannen en Dames vanaf 17 jaar tot 25 jaar werken voor deze app. Met allemaal altijd een camera in hun hand. Wachtend tot dat ze in een klik en flits weer het nieuwste nieuws over de ene Celeb na de andere kan vaststellen.


    Het verhaal speelt zich af in deze tijd in New York om precies te zijn. Het verhaal begint met de inhuldiging van 5 nieuwe Miss Paparazzi. Ze zullen door Bethany S. Ocean worden toegewezen tot een professional op het Paparazzi gebied. Ze worden ook getraind. Dit zal uit privé lessen kunnen bestaan maar ook klassikaal. Deze lessen zijn elke Maandag en Donderdag middag. Deze lessen zullen gegeven worden door Bethany.

    De werknemers mogen niks vertellen over hun werk en zeggen dan ook tegen hun familie en vrienden dat ze op een zakelijk gebouw werken als zakenman/vrouw werken. Het moet ook echt lijken dus zullen ze ook zaken-uitjes hebben. De waarheid is dat ze dan naar een belangrijk feestje gaan in een ander land.
    Ze krijgen opdrachten van Bethany en horen deze op te volgen


    Regels RPG


    Minimaal 4 zinnen per persoon. Geen one liners. Die zijn erg kort.
    Topics worden alleen geopend door HippieDream.
    Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    De rpg begint pas als alle rollen ingevult zijn.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Geen perfecte personages.
    16 + mag maar hou het a.u.b netjes en realistisch!


    Invullijstjes

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Tussen de 17 en 25 jaar)
    Uiterlijk: ( liefst met foto en beschrijving )
    Innerlijk: ( Mag uitgebreid )
    Historie: ( Eventueel )
    Camera: ( Mag meerdere )
    Extra:


    Baas: Bethany S. Ocean || Cairde

    Nieuwe Miss Paparazzi (max 5):

    -Scarlett Willow Rinaldi || Sparia
    -River Chester || BUYTHESTARS
    -Mike Tyler Lahey || Lumineers
    -Madeleine Eloise McLeod || Fericire
    -Reservering Cairde


    Miss Paparazzi (max 17):

    -Alana Lea Delnher || MaitePayne
    -Jenny Cassandra Carter || Abelard
    -Aimeé Chanel David || Bieberen
    -Matthew Stevens || Mamo
    -Reservering Go
    -Reservering HippieDream
    -Reservering ApexPredator
    -Angelo James Romano || Adnane
    -Choi Sung-min || Madiba

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 0:46 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oeps verkeerde topic. Ik reserveer nog steeds een Miss Paparazzi c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:15 ]

    Ik reserveer een Miss Paparazzi [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Ik reserveer een Miss Paparazzi [:


    + Vrouwelijk.
    Het is dan wel Miss maar ook de jongens zijn Miss P. x_x

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    + Vrouwelijk.
    Het is dan wel Miss maar ook de jongens zijn Miss P. x_x


    Haha nee dat is Mister P voor hun haha xD Op een of andere manier bedenk ik me wel dat het voor de wereld miss P. Is xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Daarom. Het is voor de hele wereld Miss P, dus daarom zei ik voor de zekerheid maar even vrouwelijk ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil een Miss.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    mag ik een nieuwe miss paparazzi reserveren?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Go schreef:
    Daarom. Het is voor de hele wereld Miss P, dus daarom zei ik voor de zekerheid maar even vrouwelijk ;]


    Haha begrijp hem ;)

    OT: Reveringen staan er bij.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kennish schreef:
    mag ik een nieuwe miss paparazzi reserveren?


    Ja hoor ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eigenlijk bedoelde ik nieuwe Miss...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Eigenlijk bedoelde ik nieuwe Miss...


    Ow sorry er stond Miss dus ik dacht echt Miss xD Geeft niet hoor ik pas het wel aan ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil graag een Miss Paparazzi, als dat kan?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Ik wil graag een Miss Paparazzi, als dat kan?


    Jahoor zet je erbij :)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    NVT

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 0:24 ]

    Rol: Nieuwe Miss Paparazzi
    Naam: Judith Moore
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: J
    Innerlijk: ( Mag uitgebreid )
    Historie: ( Eventueel )
    Camera: ( Mag meerdere )
    Extra:



    -De rest komt.-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28