• Heya allemaal,

    16 december is een Amerikaanse vriendin van mij jarig die in Japan woont en we hebben elkaar leren kennen door middel van Yu-Gi-Oh fanfic.
    Nu wil ik dus een one shot schrijven voor haar verjaardag, maar ik kan niks bedenken wat de schrijver in mij tot enthousiasme triggered....
    Dus ik vroeg mij af of mensen hier misschien nog leuke ideetjes of suggesties hebben?

    Ik schrijf een fanfic over professioneel gamen die zij tof vind en zij schrijft een breakdance fanfic. We houden opzich allebei wel van wat cheesyness, maar ik wil ook niet super onorigineel zijn met een koffiebar one shot oid.

    Help a fellow writer out!(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik drink mijn koffie op en dan ga ik hier even voor zitten! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Evren schreef:
    Ik drink mijn koffie op en dan ga ik hier even voor zitten! ^^


    Ooeeh, is de koffie al op?(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Je schrijven verfijnen

    filosofie schreef:
    Je schrijven verfijnen


    Eh? 🤔


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Eh? 🤔


    Via een schrijf challenges

    filosofie schreef:
    (...)

    Via een schrijf challenges


    Maar ik vraag niet om schrijftips, ik ben opzoek naar een leuk idee om over te schrijven of iets. 🙈


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar ik vraag niet om schrijftips, ik ben opzoek naar een leuk idee om over te schrijven of iets. 🙈


    Oohw okee. Heb hier wel een boek tegen gekomen met een 30 dagen schrijf promo challenges. En ik ken een link van een topic over schrijf verhalen en ideeën

    [ bericht aangepast op 4 dec 2020 - 21:22 ]

    filosofie schreef:
    (...)

    Oohw okee. Heb hier wel een boek tegen gekomen met een 30 dagen schrijf promo challenges. En ik ken een link van een topic over schrijf verhalen en ideeën


    Heb je een linkje naar het topic?(:


    You were born original, don't die as a copy.