• Wie gaat er allemaal naar F.A.C.T.S. dit jaar?

    F.A.C.T.S. is in oorsprong een handelsbeurs met een indrukwekkend aanbod aan koopwaar: van DVD’s, CD’s, zelfs hier en daar een videotape, tot model kits, figurines, action figures (mint on card, los, vintage, modern, etc.), posters, postkaarten, boeken, computer games, comics, manga, magazines, trading cards, card games,… Meer dan 120 dealers uit België, Frankrijk, Duitsland, Nederland, het V.K., Luxemburg, Zweden, de USA,… bieden geven elke diehard verzamelaar de gelegenheid om zijn of haar collectie aan te vullen.


    Mensen die zaterdag gaan:
    - Jinxed


    Mensen die zondag gaan:



    Ik heb dit bij meetings geplaatst, maar ik ga geen meeting organiseren. Als je van plan bent om iemand te meeten, kan je dat hier wel bespreken. Bovenstaande lijst is om te weten wie gaat en eventueel verkleed als wie/wat. ^^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:15 ]


    Let the Night embrace you

    Ik zou wel graag willen, Michael Shanks en Julie Benz komen ook, maar ik heb daar echt geen geld voor. :/


    Your make-up is terrible

    Is inmiddels ook weer twee jaar geleden dat ik daar ben geweest. Ik wil graag nog eens gaan, maar mijn geld gaat daar niet mee akkoord.


    Take me to wonderland

    Hatsumomo schreef:
    Ik zou wel graag willen, Michael Shanks en Julie Benz komen ook, maar ik heb daar echt geen geld voor. :/

    Dit. Het lijkt me vet om Micheal Shanks te ontmoeten, maar helaas pindakaas. Belgie is gewoon te ver weg en ik kan niet gratis reizen in het weekend. Was het nou in Nederland en door de weeks, dan had het misschien nog gekunt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Héél misschien gaan wat vrienden er naar toe en ga ik mee :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het lijkt me echt heel erg gaaf, maar het is in Gent, toch? Dat is echt te ver voor mij...
    I wanna go some day, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ^ Jep, het is in Gent.


    Let the Night embrace you

    Oh, dat ken ik niet.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 16:10 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik had dit topic niet gezien. Maar ik was er en was verkleed als Pan Am stewardess.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben gegaan als Hatty Hattington en ik zat in de Q&A bij Iain Glenn :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.