• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Fuck, dat is echt klote.
    Ik heb geen idee wat je moet doen, enige wat ik je kan vertellen is het eerlijk zeggen.

    Lovina schreef:
    Fuck, dat is echt klote.
    Ik heb geen idee wat je moet doen, enige wat ik je kan vertellen is het eerlijk zeggen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen verstand van computers. Nou ja, jawel, maar niet van de technische delen. Sorry! Misschien moet je het maar aan je ouders vragen en vriendelijk of geduldig blijven als ze boos worden? Succes, in ieder geval!


    Some people are art and do art at the same time

    Kan je hem niet terug zetten van een herstelpunt?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Welke laptop heb je?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is de naam van dat anti-virus?
    Want ik denk eigenlijk dat het hier om een virus ging dat je hebt gedownload, in plaats van een anti-virus ... :X
    Dus ja, dat is eigenlijk best wel ironisch.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het klinkt inderdaad wel grappig, maar meestal is het dat in dit soort gevallen alleen als het een ander overkomt. (krul) Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen om het op te lossen, maar ik hoop voor je dat je iets vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Presence schreef:
    Welke laptop heb je?


    hp pavilion g7. Maar ik ga nu proberen iets te resetten want ik heb me helemaal kapot gegoogled.

    Oh, ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb er nul verstand van. Hopelijk word het snel opgelost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Denk dat alleen reset werken kan..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."