• De laatste was Celebration met deze foto:

    Celebration schreef:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt een sprekend gezicht en mooie donkere ogen.



    Meest recente foto, vandaag genomen namelijk hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk kapsel (:


    26 - 02 - '16

    Je haar is mooi, en je hebt een vriendelijk gezicht ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:08 ]

    Sommige mensen doen hier ook echt niets anders dan complimentjes vissen hè?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Sommige mensen doen hier ook echt niets anders dan complimentjes vissen hè?
    Complimentjes vissen nog wel, geen idee, hij staat gewoon tussen mijn topics en af en toe reageer ik erin als die weer bovenaan staat.
    Zelf vind ik het ook leuk om complimentjes te geven, en ik snap eigenlijk niet wat je er nou zo erg aan vind.
    Als mensen graag foto's van zichzelf plaatsen, laat hun lekker.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:26 ]

    Barnabas schreef:
    Sommige mensen doen hier ook echt niets anders dan complimentjes vissen hè?

    Laat mensen in hun waarde .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Foxfire: Ik had het niet eens over jou, lol. Blijkt maar weer hoe snel mensen op hun teentjes getrapt zijn. Daarbij, je kunt ook gewoon een complimentje geven en niet constant dezelfde foto of duizenden verschillende foto's plaatsen. Het valt gewoon op als iemand na iedere vijf, tien reacties weer zichzelf in de spotlight zet. Daar erger ik me aan en dat mag ik best zeggen.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Laat mensen in hun waarde .

    Naar complimentjes vissen is niet echt een positief iets. Dan ben je dodelijk onzeker of gewoon aandachtsgeil. Werk eerst aan je zelfbeeld, want zulke complimentjes komen niet écht aan als je je onzeker voelt. Daarom drop ik hier ook nooit een foto, gewoon om diezelfde reden. Daarbij vind ik het ook niet echt nodig dat mijn foto's hier zo openlijk worden rondgestrooid, maar dat is mijn eigen mening. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    @Foxfire: Ik had het niet eens over jou, lol. Blijkt maar weer hoe snel mensen op hun teentjes getrapt zijn. Daarbij, je kunt ook gewoon een complimentje geven en niet constant dezelfde foto of duizenden verschillende foto's plaatsen. Het valt gewoon op als iemand na iedere vijf, tien reacties weer zichzelf in de spotlight zet. Daar erger ik me aan en dat mag ik best zeggen.


    Oh naja sorry, maar voelde me gewoon aangesproken omdat ik hier ook wel is reacties neer zet met een foto.
    En daarbij ik voelde me ook niet echt heel erg aangesproken tbh, maar wilde gewoon even
    een aanduiding geven dat ik het niet echt complimentjes vissen vind. Van sommige denk ik ook wel
    je staat er wel heel vaak. Maar ik erger me er niet aan ofzo.

    Barnabas schreef:
    @Foxfire: Ik had het niet eens over jou, lol. Blijkt maar weer hoe snel mensen op hun teentjes getrapt zijn. Daarbij, je kunt ook gewoon een complimentje geven en niet constant dezelfde foto of duizenden verschillende foto's plaatsen. Het valt gewoon op als iemand na iedere vijf, tien reacties weer zichzelf in de spotlight zet. Daar erger ik me aan en dat mag ik best zeggen.

    (...)
    Naar complimentjes vissen is niet echt een positief iets. Dan ben je dodelijk onzeker of gewoon aandachtsgeil. Werk eerst aan je zelfbeeld, want zulke complimentjes komen niet écht aan als je je onzeker voelt. Daarom drop ik hier ook nooit een foto, gewoon om diezelfde reden. Daarbij vind ik het ook niet echt nodig dat mijn foto's hier zo openlijk worden rondgestrooid, maar dat is mijn eigen mening. :'D


    Nou ik ben geen van beiden ;)
    En ik weet zeker dat vele, net als ik, dit voor de fun doen en helemaal niet om aandacht willen vragen of onzeker zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer on-topic, graag ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Foxfire schreef:
    Je haar is mooi, en je hebt een vriendelijk gezicht ^^



    Je bent echt mooi! Ik ben jaloers op jouw haar *-*


    El Diablo.

    Jouw ogen en lippen zijn echt mooi groot!


    Deze foto omschrijft mij echt helemaal xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zou ik hem in HD mogen? ^


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Zou ik hem in HD mogen? ^
    wut de kwaliteit is toch goed? je kan zowat mn porien tellen =')

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 22:51 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)wut de kwaliteit is toch goed? je kan zowat mn porien tellen =')


    Ik wil hem 2 bij 2 uitprinten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'